مرجع مقلات عطر شناسي مرجع مقلات عطر شناسي .

مرجع مقلات عطر شناسي

شايسته ترين و پرفروش ترين رايحه هاي زنانه سال 2017

عطر زنانه خوشبو
شايسته ترين و پرفروش ترين رايحه هاي زنانه سال 2017
درين نوشته‌علمي از اسپلندور مي‌پردازيم به معرفي بقيه عطرهاي زنانه كه در سال 2017 كنيه شايسته ترين و پرفروش ترين عطرهاي زنانه را گرفته اند :
1- رايحه وانيلا گريپ فروت لاوانيلا زنانه – vanilla Grapefruit lavanila

در صورتي‌كه بانوان پيرو عطري مي‌باشند كه به آن‌ها آسيبي نرساند و در آنان ساخت آلرژي نكند و درضمن خوشبو و يگانه نيز باشد ، بو وانيلا گريپ فروت از مارك لاوانيلا آيتم قابل قبولي ميباشد . چون اين شركت در ايجاد عطرهايي سواي توليد آلرژي براي بانوان بسيار چيره بوده ميباشد . 
اين رايحه خوشبو زنانه با داشتن مواد طبيعي در تركيبات خويش موجب گرديده تا به شايسته ترين و پرفروش ترين رايحه زنانه سال 2017 تبديل شود و عطر اي به ياد ماندني و به يادماندني را بوجود آورد كه مشتمل بر بو گريپ فروت ، لوبيا تونكا ، آهك و وانيل مي باشد . در تعريف اين رايحه اصطلاح بوسه آفتاب به فعاليت برده مي‌گردد زيرا عطر اي قابل انعطاف و لطيف و در عين درحال حاضر گران قيمت داراست . 
2- رايحه وري سكسي ويكتوريا سكرت زنانه – Very ***y Viktoria’s Secret

مارك ويكتوريا سكرت سال هاست كه در موضوع ساخت بو و ادكلن زنانه فعاليت مي كند و سالانه رايحه هاي جديدي را به بازار ارائه مي دهد كه كليه آن ها بسيار خوب ميباشند البته بو وري سكسي زنانه از شايسته ترين و پرفروش ترين عطرهاي زنانه 2017 شناخته شده‌است و آن هم بدين خيال ميباشد كه تركيبات فوق العاده نيكي داراست و عطر اين بو زنانه خوشبو از ادغام گل اركيده به يار وانيل ، توت سياه و گل ياسمن نتايج آمده ميباشد . 
اين بو زنانه فوق العاده براي ضيافت هاي مختص گزينش خيلي خير و خوبي ميباشد و شما مي‌توانيد با استعمال از اين رايحه خوشبو خويش را به شخصي متمايز در عده تبديل نماييد . 
3- رايحه نارسيس رودريگرز نارسيسو زنانه – Narciso Rodriguez Narciso

يكي‌از ديگر از شايسته ترين و پرفروش ترين رايحه هاي زنانه سال 2017 وابسته به مارك نارسيس رودريگرز مي باشد كه با اخلاق و رفتار اثري به ياد ماندني توانسته بقيه رايحه هاي زنانه جان دار در بازار را به بحران بكشد . رايحه نارسيس رودريگرز نارسيسو زنانه با بو اي ملايم و شيرين و شيشه اي شيك و ديدني توانسته لحاظ اكثري از بانوان را به خويش جلب نمايد . اين رايحه زنانه خوشبو براي هر سن و سالي و براي مصرف روزمره در هر چهار فصل سال مطلوب مي باشد . 
يك پاف از اين بو خوشبو مي تواند تا آخر روز به ياد ماندني باشد و تمامي را جوياي خويش نمايد . عطر خوب و ماندگاري بالاي اين بو خوشبو و همينطور رنگ مايع بو و پباده سازي شيشه ، كليه دست به دست هم داده اند تا بو نارسيسو به شايسته ترين و پرفروش ترين رايحه سال 2017 تبديل شود و يكي مختص ترين توليد ها مارك نارسيس رودريگرز شناخته شود . 
4- ادكلن ژان پل گوتير كلاسيك زنانه – Jean Paul Gaultier Classique

عطري زنانه و خوشبو با عطر اي پودري و لطيف كه استشمام آن براي او‌لين توشه قادر است لحظه و مكاني كه از اين بو به كار گيري نموده ايد را در ذهنيت شما تا ابد تثبيت نمايد . بو ژان پل گوتير كلاسيك زنانه براي اولي توشه در سال 1993 ، با بو اي گرم و شيرين بوسيله مارك ژان پل گوتير به بازار بو و ادكلن ارائه داده شد و به خيال داشتن عطر اي عالي و پباده سازي شيشه مخصوص بفرد خويش بسيار موردپسند قرار گرفت . اينبار تحت عنوان شايسته ترين و پرفروش ترين رايحه زنانه سال 2017 شناخته شد . 
تركيبي از گل ها و ميوه ها آغاز فعاليت اين رايحه زنانه را بر عهده گرفته اند تا در اولِ اسپري كردن اين بو بو اي شيرين و ملايم را به مشام برسانند و در غايت حضور دارچين ، وانيل ، كهربا و مشك به فعاليت اين بو زنانه خوشبو  با گرماي خويش ، آخر مي‌بخشد . 
5- رايحه خوبي ميناج اونيكا زنانه – Onika Nicki Minaj

عطري مختص و مخصوص بفرد كه مي‌تواند خصوصيت هاي دقيق شخصيت هر بانويي را بروز دهد و شم اعتماد بنفس را در آنان ارتقا دهد . تركيبات اين رايحه خوشبو دربردارنده بو گلابي ، ماندارين فلفل قرمز رنگ ، نيشكر ، نيلوفر آبي رنگ ، چوب درخت سدر و مشك سپيد ميباشد . 
عطر خير ميناج اونيكا تداعي گر حضور يك فرشته ميباشد كه با عبور از در بين ديگرافراد بو اي خوشبو از خويش به جا مي‌گذارد .


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۹:۰۸ توسط:عليپور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :