مرجع مقلات عطر شناسي مرجع مقلات عطر شناسي .

مرجع مقلات عطر شناسي

چرا برخي از عطرها گران قيمت ميباشند؟

چه كنيم تا بوي عطرمان بيشتر بماند؟

‌‌‌عطر زنانه خوشبو

همانگونه كه گفته شد ماندگاري بوي رايحه بسته به خشك يا چرب بودن پوست، اش در اشخاص گوناگون متعدد ميباشد. در رخ امكان در زمان روز، رايحه خويش را تجديد كنيد.

متخصصين توليد توليد ها بهداشتي توصيه مي كنند كه رايحه را به پشت گوش ها و گردن خويش بزنيد و مقدار كمي را هم بر روي پوست بدنتان استعمال كنيد. با اين كار بوي رايحه شما پخش مي شود و سريع از بين نمي رود. يك اسپري كوچك روي موها سبب ساز مي شود بوي رايحه شما در تمام روز باقي بماند.

چرا تمامي عطرها الكل دارا‌هستند؟

زيرا الكل سبب مي شود عطر روي پوستتان نمانده و از پوست شما متصاعد شود. فارغ از وجود الكل در بو، شما صرفا كسي خواهيد بود كه متوجه مي شويد رايحه زده ايد.

فرق بين لوسيون و ژل After Shave چيست؟

لوسيون After Shave پوست را مي سوزاند و به مسدود شدن منافذ پوست بعداز تصحيح فيس كمك مي كند ولي ژل After Shave فقط خنك كننده و تسكين دهنده پوست فيس ميباشد.

چه كنيم كه عطرمان ديرتر فاسد شود ؟

شيشه رايحه را در محل خشك، خنك و بدور از پنجره و نوروروشنايي خورشيد نگه داريد؛ زيرا فروغ و روشنايي خورشيد سبب بروز اختلالاتي در مواد تشكيل دهنده رايحه گرديده و آن را از بين مي موفقيت. به صورت كلي براي اينكه شيشه رايحه قدمت بيشتري داشته باشد، پيشنهاد مي شود آن را هميشه باطن باكس اش نگه داريد.

چرا بوي يك جور بو در اشخاص متعدد مختلف مي باشد؟

تركيب شيميايي تن, رژيم غذايي و سن افراد بر عطري كه به پوست زده مي شود تاثير مي گذارد. درضمن, بو داراي بسياري از روغن هاي اسانس دار مي باشد. برخي از روغن هاي اسانس دار تاثير متفاوتي بر روي پوست افراد مي گذارد و احتمال داراست كه برخي از آنان جذب پوست بشود. همين مساله سبب ساز مي شود تا بويي از پوست متصاعد شود و در نتيجه بوي رايحه نيز متعدد شود.

بو را چه‌طور به كار گيري مي كنند؟

در كمال تعجب مشاهده مي كنيم كه بسياري از خانمها نمي دانند كه رايحه را به كجاي پوست خودشان بزنند. رايحه بايد به نقاطي كه داراي نبض ميباشد زده بشود. در حقيقت, نقاط داراي نبض, نقاطي ميباشند كه مسافت رگها از سطح پوست به كمترين حد خويش مي برسد و در همين نقاط, رگهاي خوني حرارت بيشتري از خودشان مي دهند كه به طور يك پمپ كوچك رايحه كار مي كند و بوي بو نيز بهتر متصاعد مي شود. نقاط داراي نبض عبارت ميباشد از : مچ دست, پشت گوش, پشت زانوي پا و پشت آرنج دست نصيب پائين گلو . ضمنا براي اينكه بوي بو دوام بيشتري داشته باشد, روي مچ هاي پا نيز زده مي شود كه جريان متصاعد شدن بو را از پائين به بالا امكان پذير مي سازد.

چرا برخي از عطرها گران قيمت ميباشند؟

عطرها داراي مقدار معيني از مواد تشكيل دهنده طبيعي گران قيمت مي باشند. براي ساختن 452 گرم روغن گل محمدي, بيش از يك بدن گلبرگ گل به كارگيري مي شود كه سه عدد چهار هزار دلار هزينه در بر داراست. همين مساله در رابطه بسياري از اشكال روغن هاي اسانس دار نيز راست گو ميباشد.

چه مواردي را بايد در نگهداري بو رعايت كرد؟

بو, بايد دور از حرارت يا سرماي بيش از حد نگهداري بشود. درضمن, در شيشه بو بايد محكم بسته شود تا از بخار شدن آن جلوگيري گردد. از قرار دادن رايحه براي زمان طولاني در قبال تابش فروغ خورشيد نيز جلوگيري بشود.


برچسب: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۶:۳۸ توسط:عليپور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :