مرجع مقلات عطر شناسي مرجع مقلات عطر شناسي .

مرجع مقلات عطر شناسي

چه طور از روي رايحه گزينه عشق و علاقه خصوصيت‌هاي شخصيتي

 عطر زنانه خوشبو
چه طور از روي رايحه گزينه عشق و علاقه خصوصيت‌هاي شخصيتي اشخاص را تشخيص دهيم منتشر گرديده در ۲۲-۰۸-۹۷ 6802 بازديد 2 نگرشبازه زماني عصر تقريبي مطالعه : 9 دقيقه
احتمالا شما هم شنيده‌ايد كه شيوه نگاه كردن و موقعيت ديده‌ها، دسته حركت دادن دست‌ها، دستخط و گويش تن رابطه قربت به گونه شخصيت اشخاص دارااست. ولي آيا مي‌دانستيد در ميان بو آيتم عشق و علاقه شما و خصوصيت‌هاي شخصيتي كه داريد ارتباط قربت موجود هست؟ در واقعيت روانشناسان كشف بدين سود رسيده‌اند كه بو گزينه عشق و علاقه يك شخص رابطه تنگاتنگي متشخص وي داراست. فارغ از اين زمينه كه اصولا به كارگيري از رايحه و ادكلن به طور روزمره سبب ساز حالا خوش و اعتماد به‌نفس اضافه شخص مي گردد حقايق متعددي را هم در خصوص شخصيت وي براي اطرافيانش آشكار مي‌نمايد. البته ارتباط بو و خصوصيت‌هاي شخصيتي به چه معناست و به چه شكل از روي رايحه گزينه عشق و علاقه خصوصيت‌هاي شخصيتي اشخاص را تشخيص دهيم؟ براي اين‌كه اضافه بدانيد اين نوشته‌علمي ديدني و خواندني را از وبسايت Ferns Petal  در خبر نامه كوروش بخوانيد.
 

اردمي
 
عطرهاي بر شالوده بو پيچ امين‌الدوله؛ بشاش و مثبت انديش 


 
در حالتي‌كه شخصي را مي شناسيد كه معمولا بشاش و ذوق زده ميباشد احتمالا عطر گزينه عشق و علاقه‌اش عطرهايي مي باشند كه اساس اصلي‌شان رايحه گياه پيچ امين‌الدوله ميباشد. در صورتي‌كه بخواهيم ارتباط رايحه و خصوصيت‌هاي شخصيتي اين اشخاص را تجزيه و نظارت كنيم بايستي بگوييم اشخاصي كه بو پيچ امين‌الدوله را مي‌پسندند معمولا از كلام‌ها و اذهان منفي غربت ميكنند. اين اشخاص معمولا بشاش و شادمان و اما خوش اقبال ميباشند و لبخند روي لب دارا هستند. علاقمندان به بو پيچ امين‌الدوله در يك صحبت از معاش لذت مي برند. اين اشخاص كمتر پيش مي آيد كه كسي را از خويش برنجانند و انعطاف پذيري‌شان در موقعيت متعدد زبانزد مختص و عام ميباشد. در شرايطي كه در معاش كسي را داريد كه دلداده بوي پيچ‌ امين‌الدوله ميباشد تركش نكنيد و او‌را در معاش‌تان نگه داريد. چرا؟ زيرا درين دنياي آكنده‌از بشر‌هاي اندوهگين با روايت‌هاي ملودرام، شما دست كم يك نفر را ميشناسيد كه عشق و علاقه و خنده‌اش هدفمند و خالصانه ميباشد.



 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۴۸:۴۹ توسط:عليپور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :