مرجع مقلات عطر شناسي مرجع مقلات عطر شناسي .

مرجع مقلات عطر شناسي

بو چه ميباشد؟

‌‌‌عطر زنانه خوشبو
بو چه ميباشد؟بو ماده‌اي خوشبو ميباشد كه براي خوشبوسازي تن يا اين كه دور و بر به فعاليت مي‌رود. عطرها از مواد طبيعي يا اين كه از ادغام اسانس‌ها، ثبت‌كننده‌ها، حلال‌ها و تركيبات معطر تشكيل ميشوند. مواد اول‌ي معطر تشكيل‌دهنده‌ي بو از روش استخراج از منابع گياهي، حيواني يا اين كه شيوه‌هاي ايجاد تصنعي و مصنوعي مواد شيميايي تنظيم مي شود.
حاصل متن ها و حفاري‌هاي باستان‌شناسي نشان مي دهد كه عطرها در بعضا از فرهنگ وتمدن‌هاي اول‌ي انساني وجود داشته‌اند. عطرسازي امروزي از آخرها قرن نوزدهم ميلادي هم‌زمان با ساخت تصنعي و مصنوعي مواد معطري همچون وانيلين و كومارين آغاز شد.


تاريخچه بو و ادكلنبو و ادكلن معمولاً براي به وجود آوردن بوي خوب ساخت گرديده‌اند. رايحه و ادكلن با تركيبي از روغن و تركيبات معطر ساخت مي گردند. معمولاً در عصر‌هاي گوناگون عطر‌هاي موردپسند متعدد بوده ميباشد.
رايحه تحت عنوان تركيبي از روغن‌هاي متعدد، موادسازنده معطر و بقيه مواد تشكيل‌دهنده‌اي كه بوي دل‌پذيري را ارائه ميدهد تعريف شده‌است. در حالي كه فرمول‌هاي گوناگون ادكلن‌ها به طور كاملً محفوظ ميباشند، البته كارشناسان دراين باره در كل به صحت ميتوانند حدس بزنند كه تركيب به عمل برده گرديده در رايحه چه ميباشد؟
اشكال مختلفي از مواد تشكيل‌دهنده در ساخت ادكلن به عمل ميروند. مواد تشكيل‌دهنده‌ي جان دار در تركيب به چندين گونه‌ي متعدد دربرگيرنده گل، چوب، چرم، مركبات و اسانس ميوه تقسيم ميشوند. در حين صد سال قبلي، تعداد عطرهايي كه در بازار وجود دارد، به شدت ارتقاء يافته ميباشد.
مثال‌هايي از بو در مصر باستان، امپراطوري روم، في مابين‌النهرين و امپراتوري جمهوري اسلامي ايران كشف شده‌است. طريق‌هاي ايجاد رايحه و ادكلن نيز در حين دوره عوض شده ميباشد. در حين قرن‌هاي قبل، پيشرفت در بو و تركيبات معطر در طول عوض شده ميباشد.


برچسب: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۲۶:۵۶ توسط:عليپور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :