مرجع مقلات عطر شناسي مرجع مقلات عطر شناسي .

مرجع مقلات عطر شناسي

بدون شك از بوي گس سيداكتيو خوشتان خواهد آمد

عطر زنانه خوشبو
درصورتي كه از هوا داران بوي چوب‌هاي معطر و تلفيق آن با وانيل باشيد، بدون شك از بوي گس سيداكتيو خوشتان خواهد آمد. اين بو زنانه كه در سال ۲۰۱۰ به بازار معرفي شد از آن بو‌هايي ميباشد كه خانم‌هاي باوقار و آهسته دوست دارا‌هستند. علاوه بر بوي چوب و وانيل، بوي شكوفه‌هاي پرتقال، گلابي و گل ياس هم در‌اين بو به مشام مي رسد.
ادغام اين بو‌ها در كنار يكديگر، عطري كلاسيك و شيك ساخته كه براي به كار گيري در دور و اطراف فعاليت مطلوب ميباشد. وجود بو وانيل در ايجاد گس سيداكتيو سبب ماندگاري رايحه در حين روز مي شود. بسته‌بندي و بطري شيشه‌اي اين رايحه هم كلاسيك و زيباست و براي كادو دادن هم آيتم خير به شمار مي‌رود.
اكنون كه از خير‌هاي اين بو پرفروش گفتيم، بد وجود ندارد بدين نكته هم اشاره كنيم كه گزينش اين رايحه زنانه به معناي گزينش عطري مختص و ويژه وجود ندارد. يعني در شرايطي كه دوست داريد كه عطرتان، عطر‌اي ويژه داشته باشد، نبايدبه سراغ گس سيداكتيو برويد زيرا بوي يكنواختي دارااست كه عليرغم ماندگاري به مرور دوره بعداز يك‌سري ساعت از اسپري كردن آن روي تن و خرقه، بوي گل در آن پيروز مي گردد و ديگر بو‌اي جديد و شاداب از خويش به جاي نخواهد گذاشت.
۲. لانكوم ميراكِل(Lancome Miracle)؛ خوشبو و با كيفيت

در‌صورتي‌كه اهل مُد و برندهاي گوناگون باشيد مسلما اسم لانكوم را شنيده‌ايد. اين مارك داراي اسم و رسم با توليدات كيفيت خوب و يگانه خويش، مدام در دنياي مُد و زيبايي، كلام‌هايي براي اعلام كردن دارااست. لانكوم ميراكل هم از آن گونه عطرهاي خنكي ميباشد كه بوي معركه‌اي داراست. عطر‌هاي به كارگرفته گرديده درين بو زنانه، نُت‌هايي از بوي ميوه و گل مي باشند؛ گل ياس، پرتقال، مگنوليا، زنجبيل.
پخش بوي لانكوم ميراكل بسيار زياد ميباشد و لازم وجود ندارد اصطلاحا چند پيس از آن را بزنيد تا بويش قابل شم و استشمام شود. كارتان با يكي از دو تا پيس هم سريعا رويكرد ميفتد. (ولي براي اسپري كردن رايحه از واژه و كلمه پاف به كارگيري ميگردد كه به حيث اينجانب به اندازه پيس، حق مقاله را ادا نمي‌نمايد!) در هر اكنون، درصورتي كه در‌پي خريد عطري با پخش بوي مطلوب، ماندگاري خوب و عطر‌اي بشاش و انرژي‌بخش مي‌باشيد به سراغ لانكوم ميراكل برويد.
اما لانكوم ميراكل منتقداني هم دارا هستند. منتقداني كه معتقدند اين بو فقط بوي يك شامپوي خوش‌رايحه را مي دهد و هيچ چيز يگانه و ويژه‌اي در رابطه آن نيست. البته يادتان باشد كه‌اين بو شايد بو‌اي ويژه و مختص نداشته باشد ولي كسي را هم آزار نمي‌دهد و حتي توده متعددي دوستش دارا هستند.
۳. كلينيك هَپي،(Clinique Happy)؛بشاش و سرزنده

شيشه رايحه كلينيك هپي يادآور يك روز خنده رو تابستاني ميباشد. عطرهاي زنانه كلينيك هپي در سال ۱۹۹۷ به بازار ارائه شدند. طراحان اين مارك ميگويند كه انگيزه آن‌ها از ساخت اين مارك، ساخت بو‌هايي بوده كه شعف و طراوت را منعكس مينمايد. بوي ترنج و سيب در كنار آلو قادر است، شم گرما و هيجان را توأما منتقل نمايد. بوي گل فريزيا كه نوعي گل پيازدار با پخش بوي فوق‌العاده ميباشد در كنار رايحه گل‌هاي رز و اركيده مخلوط بي‌نظيري مي گردد.
در سطح ها ديگر بوي بو كلينيك هپي هم مي‌اقتدار، بو عنبر، مُشك وترديد و گل مگنوليا را حس كرد. كافي ميباشد يكسري پاف از اين رايحه را روي گردن يا اين كه مچ دست، اسپري فرماييد و در تمام ارتفاع روز در دفتر از بوي خوش آن لذت ببريد.
و ولي منتقدان اين بو، شيرين بودن  بو آن را نمي‌پسندند و معتقدند، اين شيريني با سپري شد ساعاتي از اسپري كردن رايحه به بويي مشابه الكل بدل مي گردد.
۴. بولگاري رز اِسِنشال (BVLGARI Rose Essentielle)؛ بو به ياد ماندني رز

كارشناسان و خانم‌هاي باسليقه زيادي، بولگاري رز اسنشال را براي راز عمل پيشنهاد مي كنند. در حالتي كه طرفدار بوي گل رز باشيد از اين مارك بولگاري خوشتان خواهد آمد. گل رز، شكوه خاصي دارااست. نكته جذاب اعتنا در رابطه اين بو زنانه، تلفيق بو‌هاي قانوني و غير قانوني آن ميباشد. بوي گل صدتوماني در كنار رز و گل ابريشم، عطر بسيار خوشايندي توليد مي نمايد. اين بو به يادماندني ميباشد و چنانچه صبح در منزل از آن به كارگيري فرماييد تا آخر روز كاري همراهتان خواهد بود.
در صورتي‌كه طرفدار بويي تند و به ياد ماندني نيستيد، به سراغ اين جور از رايحه زنانه بولگاري نرويد زيرا مشتريان حساس به بوي تند از اين بو چنين شكايت‌اي دارا‌هستند؛ بوي تند و تيز نخستين بو كه در او‌لين پاف شم مي‌گردد در تمام ارتفاع روز روي جامه و تن باقي ميماند. پس در صورتي‌كه ريه‌هاي حساسي داريد يا اين كه كلا از بوي تند و تيزي كه دائما ملازمت‌تان مي كند، لذت نمي‌بريد بهتر ميباشد به سراغ بولگاري رز اسنشال نرويد.
۵. پيور وايت لينن لايت بريز استي لادر (Pure White Linen Light Breeze by Estee Lauder) 

استي‌ لادر هم از آن برندهاي سابق و معتبري ميباشد كه فرآورده بد دست مشتري نمي‌دهد. هر چندين اين پاراگراف بيش تر به بازاريابي فروشندگان سنتي بازارهاي سابق مشابه بود ولي پذيرش فرمائيد كه مارك داراي اعتبار استي‌ لادر با آن تمامي سوابق، مدام توليد ها رتبه‌ يك كدام از را به مشتريان نثار نموده است.
بوي اين بو هم تلفيق گل و ميوه ميباشد. يكي‌از سازندگان اين رايحه، تعريف جالبي از بوي پيور وايت… مطرح نموده است: «پيور وايت لينن لايت بريز، عطري ميباشد با درحال حاضر و هواي يك روز آفتاي در كنار سواحل درياي شمال». همين تمجيد كافي ميباشد تا به اندازه كافي براي بوييدن اين بو كنجكاو گرديد، اين‌طور وجود ندارد؟ چوب و گل‌هاي رز در كنار مزه عسل، ميوه كامكوآت (نوعي از مركبات خوش‌رايحه) و گل‌هاي سپيد رنگ منجر گرديده تا عطر‌اي بشاش، زنانه و با وقاري جوانانه ساخت شود.
اما استي‌لادر هم مثل هر رايحه ديگري منتقداني داراست كه براي تعيين بهتر مي بايست به صحبت‌هاي آن‌ها هم گوش اعطا كرد. منتقدان استي ميگويند، اين رايحه عطر‌اي نو و زنده داراست البته خير مانند بويي از دشتي آكنده‌از گل‌هاي خيس و نو بلكه مشابه بوي خوب قابل انعطاف‌كننده‌اي كه از ملحفه‌هاي شسته‌گرديده روي بند به مشام ميرسد.
۶. اسپري اليزابت آردن تي سِنت (Elizabeth Arden Green Tea Scent Spray)


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۵۷ توسط:عليپور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :