مرجع مقلات عطر شناسي مرجع مقلات عطر شناسي .

مرجع مقلات عطر شناسي

بو درماني چيست؟

بو درماني چيست؟

عطر زنانه خوشبو

در واقع اين شيوه درماني جزقديمي ترين معالجه هاست. نقل شده كه به صورت سنتي مصريان از روغن‌هاي خوشبو براي ماساژودرمان بيماري‌هاي متعدد نيز به كار گيري مي‌‌كردند. در زمانه شيوع طاعون بسياري از افرادجهت جلوگيري از تكثير اين بيماري روغن‌هاي معطررا مي‌‌سوزاندند زيرا يقين داشتند كه بوي خوش، طاعون را ريشه كن مي‌‌كند.

اين نحوه از دو طريق كار مي كند :
طريق مستقيم-

تحريك كننده هاي اعصاب و روان بويايي در واقع بوهايي ميباشند كه كه مي توانند از طريق دستگاه عصبي باعث تحريك شدن و در نتيجه فعال شدن غدد باطن ريز شوند كه اين كار منجر مي شود كه پيك هاي شيميايي-عصبي مانند آذرنالين و ايندورفين و... كه نقش زيادي در تنظيم تعادل تن دارا هستند ساخته شوند و در نتيجه تعادل در تن ما ايجاد مي شود و عدم تعادل ها از بين مي رود

طريق غير مستقيم-

با استنشاق يك عطر مركز ياد ي بويايي شخص فعال گرديده . در اين نصيب هربو، هم پا با احساس ما نسبت به آن رايحه ذخيره گرديده (اكثر زمان ها حالتي كه اولين توشه با حس يك بو به ما دست داده) . وجود چنين مركزي در مغز سبب ساز مي شود كه يك رايحه به لحاظ ما خوب و ديگري بد باشد.

بعداز فعال شدن اين بخش و در‌پي آن، دستگاه ليمبيك پيك هاي شيميايي آزاد مي كند و شما احساسي را پيدا مي كنيد كه اولين توشه با رتماس با اين رايحه پيدا كرده بوديد و در نتيجه ما حس خوب و يا بد خواهيم داشت و چنانچه ما براي معالجه از مواد معطري استعمال كنيم كه حالتي خوب در بيمار ايجاد كند مي تواند منجر معالجه شود. به صورت كلي اين معالجه روانشناسي و معالجه فيزيكي را تواما دارااست و با كمك به تن و ذهن به معالجه بيماران كمك مي كند.

به چه شكل از اين شيوه به كار گيري مي شود؟

به اين طريق، بهبود با لذت نيز مي اقتدار بيان كرد. عصر خاصي براي به كارگيري از اين معالجه بيان نشده و عطرهاي آيتم به كارگيري را ميتوان به طور اسپري در محيط زندگي شخص بيمار پخش كرد.

براي نمونه تعدادي رايحه و موردها به كارگيري آن را معرفي مي كنيم:

اسانس رز:

اين اسانس يكي از اسانس هايي ميباشد كه به سختي بدست مي آيد زيرا كه به صورت نمونه 6 بدن گلبرگ رز فقط 1 كيلوگرم اسانس يا روغن معطر مي دهد. با الكل يا حلال ها، عصاره گيري مي شود واين طريق دو مزيت داراست يكي اينكه طرز ارزاني ميباشد و دوما اينكه به بوي گلبرگ جديد نزديك خيس خواهد بود.

از بوي رز در جاري درماني ها به كارگيري مي شود زيرا كه احساس هارموني و امنيت در بدنمان ايجاد مي كند و به ما كمك مي كند تا به غرورمان مسلط شويم. انرژي دوست داشتن در فكر و فعاليت هايمان ايجاد مي كند و در كل به قلب ما انرژي جديد مي بخشد.

از سقط جنين ها جلوگيري مي كند، گرفتگي هاي ماهيچه‌ها و خونريزي ها را متوقف مي كند، مشكلات قائدگي و يائسگي را حل مي كند و بهترين حمابت كننده ي رواني در زمانه حاملگي ميباشد كه بسيار بهتر از حمابت كننده هاي فيزيكي فعاليت مي كند.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۳۷:۲۸ توسط:عليپور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :