مرجع مقلات عطر شناسي مرجع مقلات عطر شناسي .

مرجع مقلات عطر شناسي

اين نكته را به خيال بسپاريد كه رايحه هاي زنانه

بو هاي مطلوب براي مردان هم رايحه هاي ادب بخشي مي باشند مانند اسطوخدوس، سبزي هاي نو و خزه ميباشد.

‌‌‌عطر زنانه خوشبو

اين نكته را به خيال بسپاريد كه رايحه هاي زنانه بايستي به نحوي تعيين شوند كه بيش تر رغبت مردان به آن ميباشد و برعكس. به خيال همين ميباشد كه خانم ها معمولا از بو هاي مردانه خوششان ميايد و برعكس.

ممكن ميباشد شما با خودتان بگوييد كه در‌صورتي‌كه مدام از يك رايحه خوب استعمال كنم خسته كننده ميباشد. سفارش اينجانب به شما اين ميباشد كه از يك خانواده يكسري بو كه تحت تيم آن ميباشد را تعيين نماييد و متناسب با هر فصل و كردار خودتان و يا اين كه متناسب با هر مورخ و مناسبتي رايحه خودتان را تغيير و تحول دهيد.براي مثال براي روز هاي گرم از بو هاي سبك خيس و ملايم خيس به كار گيري فرماييد مثل رايحه وانيلي. بو هاي توانمند خيس را براي روز هاي سرد نگه داريد و يا اين كه به كار گيري از رايحه هاي شيرين مانند بو هاي زنجفيلي براي روز هايي كه در ضيافت مي باشيد و مناسبت خاصي ست ميتواند مطلوب باشد و احساسات شما‌را دو چندان نشان دهد.

چه طور يك بو خوب گزينش كنيم؟

رايحه با بو خانواده گل
اين خانواده بوي شيرين و ملايمي دارا هستند كه براي خانم ها توصيه ميشود و مشتمل بر عطر هاي متفاوتي مثل : رز، ميخك، شكوفه پرتغال، گل بنفشه و اسطوخودوس ميباشد.

بو با عطر خانواده مركبات (ميوه اي)
مشتمل بر بو هايي مانند: پرتقال، ليمو، زردآلو، هلو، سيب و گونه هاي ديگر مركبات ميباشد.

رايحه با عطر‌هاي شرقي و چاشني جات
وانل گرم، زنجفيل، عنبر و مشك بو هاي شرقي مي‌باشند كه به بو هاي مرموز معروفند.

بو با عطر‌هاي ناب و چوبي
دربرگيرنده عطر هايي مانند ترنج، خزه، گل لادن و نعنا هندي، بو هايي مي باشند كه يادآور طبيعت اند.

يك پند ديگر در گزينش عطري با دوام اين ميباشد كه معمولا تستر هاي رايحه ها به طور مقوايي در دسترس همگان قراردارد آن تستر را بر روي جامه خويش قرار دهيد و بعداز پنج الي آبادي دقيقه آن را برداريد و جامه خويش را ببوييد.در صورتي‌كه بوي آن روي لباستان به وضوح شم مي‌شود پس دوام آن رايحه خوب ميباشد.

يك نكته اي كه بايستي در خريد رايحه به آن دقت نماييد گونه پوستتان ميباشد در‌حالتي كه پوستي كم آب داريد بهتر ميباشد به جا ادكلن از بو خوب استعمال نماييد زيرا ادكلن روي پوست كم آب خيلي زود متفرق مي گردد و ماندگاري آن زياد وجود ندارد البته بو ماندگاري بيشتري داراست و برعكس براي پوست هاي چرب ادوكلن مطلوب خيس ميباشد.

نحوه درست بو زدن: گذشته از زدن رايحه يا اين كه ادكلن بر روي پوست خويش مطمئن گرديد كه از لوسيون و يا اين كه ماده معطر ديگري از قبلي به كارگيري نكرده ايد. براي بو، بهتر ميباشد آن را بر روي گردن و يه خرده از آن را روي مچ دستتان بزنيد و براي ادكلن روي خرقه از مسافت يه خرده به دور بر روي نصيب كتف هايتان اسپري فرمائيد.


برچسب: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۴:۲۴ توسط:عليپور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :