مرجع مقلات عطر شناسي مرجع مقلات عطر شناسي .

مرجع مقلات عطر شناسي

خريد بو مطلوب با سن خانم‌ها

خريد بو مطلوب با سن خانم‌ها

‌‌‌عطر زنانه خوشبو
عطرها امري ذوق‌اي ميباشند و ميتوانند مجموعه به مجموعه و شخص به شخص مختلف باشند.
البته مواقعي درين في مابين به طور علمي و همگاني شناخته گرديده و معمولاً در شرايط معمولي آن را در لحاظ ميگيرند.
تا قبل از اين در ”خريد بو مطلوب سن آقايان” برخي از اين موردها را اشاره كرديم.
البته دربين خانم‌ها اين فرمان مقداري گوناگون ميباشد، هرچند كه مجموعه‌هاي ذوق و سليقه‌اي مردان را مي‌قدرت كلاس‌بندي‌خيس كرد.
مجموعه‌هاي ذوق و سليقه‌اي زنان زياد قابل تفكيك وجود ندارد و تداخل گروهي و ذوق و سليقه‌اي متعددي دارا‌هستند، مجموعاَ عملكرد كرده‌ايم در پي به بعضا از مطرح‌ترين ايده ها اشاره كنيم.

خريد بو متناسب با سن شما امري ميباشد كه به شم و هم اكنون شما در اكنون و شرايط پوست و تغييرات شيميايي آن بستگي دارااست، البته در پشت پرده شركت‌ها معمولاً تيم‌هاي سني انگيزه گوناگون دارا هستند و بوسيله همين مورد ها و ولي تبليغات و مد اين فرمان را به شما هم مي‌قبولانند.

با بالا رفتن سن، علايق و سلايق شما دست خوش تغيير‌و تحول مي گردد، اين مورد در بو و عطر هم صورت ميدهد.
در زنان اين دستور معمولاً از بو‌هاي شيرين و ميوه‌اي مقدمه گرديده و به عطر‌هايي پيچيده‌خيس منتهي مي گردد.

نوجوان ها و جوان ها نزديك ۲۰ سال
احساس فضولي اين عصر و آشنايي خويش از خصوصيت‌هاي اين زمان سني ميباشد.
دختران و خانم‌هاي اين محدوده سني معمولاً به سراغ بوهاي شيرين، ميوه‌اي و گل‌دار مي روند.
براي اين تيم سني اشخاص داراي شهرت و برندهاي آن‌ها اهميت متعددي داراست و معمولاً الگوي انتخابي‌شان اين اشخاص و برندهايشان مي‌باشند.
دقت داشته باشيد كه پوست خانم‌ها در‌اين سنين چرب‌خيس از اشخاص پير‌خيس ميباشد و ميتواند در واحد سنجش رايحه مصرفي تماماً مطلوب باشد.

نزديك به ۳۰ سال
با بالا رفتن سن و تجربيات بيش تر و اين كه با خودتان بيش تر آشنا گرديده‌ايد، بيني شما هم زبده‌خيس شده‌است!
عطري كه گزينش مي كنيد غيرقابل پيش‌بيني‌خيس از عصر جواني ميباشد و عشق و علاقه داريد كه براي مجالس گوناگون، عطرهاي مختلفي به كارگيري فرماييد.
مثلا براي فصل‌هاي گوناگون و ضيافت‌هاي متفاوت.

دقت داشته باشيد كه براي ماندگاري طولاني تر بو بهتر ميباشد كه از لوسيون (روغني) به كارگيري فرمائيد.

۴۰ سال به بالا
نوستالژي نكته‌اي مهم در‌اين سنين ميباشد.
خانم ها در سنين ۴۰ و بعد پيرو برندهاي گران قيمت و عطرهاي نيش مي روند و معمولاً بو‌هايي تك را تعيين مي كنند.
رايحه شما نماد بلوغ و آرامش و پيچيدگي ميباشد.

اعتنا داشته باشيد كه با سپري شد عصر پوست شما كم آب‌خيس مي گردد.
پس براي ماندگاري بوي رايحه صبح و بعد از ظهر به خويش بو بزنيد، اين عمل علاوه بر اسپري‌هاي روغني سفارش ميگردد.

اما يك كدام از ديگر از مورد ها مهم مي تواند استعمال از ادوپرفيوم به جاي ادوتويلت ميباشد.
بد وجود ندارد J’adore by Dior و Chanel No. 5 را آزمون نمائيد.

جذاب ميباشد كه اضافه خانم‌ها در‌اين حوالي سني اضافه عطر‌هايي را گزينش ميكنند كه حسي سلطنتي و اشرافي به آن ها مي دهد


برچسب: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۶:۵۰ توسط:عليپور موضوع:

ماجرا عطرها را كجا مي فروشند؟

ماجرا عطرها را كجا مي فروشند؟ چطور براي خريد بو متبوع مبادرت كنم؟
شايد با خويش بگوييد باشه اينجانب به طور كامل مهيا خريد رايحه يادگاري دلخواهم هستم، ولي هم اكنون ماجرا عطرها را از كجا پيدا كنم؟ سهل ترين رويكرد تهيه نمودن رايحه دلخواه با داستان مطلوب درميان اين همگي بو چه ميباشد؟

‌‌‌عطر زنانه خوشبو

كشف كردن ماجرا عطرها سهل و آسان‌ترين كاري ميباشد كه مي توانيد انجام دهيد. نسبتاًً همگي مركز ها خريد بو آنلاين و عطرشناسي از پاراگراف عطرعود در بخش شرح بو داستان ايجاد بو را بازگفته اند. حتي نيازي به سرچ در گوگل هم وجود ندارد، در عطرعود سرچ نمائيد، روايت عطرها را بخوانيد، مشاهده كنيد چرا اين بو ايجاد شد؟ چه عصاره‌هايي در جان بخشي آن نقش داشته‌اند و چه اشخاصي مي بايست اين بو را به كار گيري نمايند.

نهايتا در‌حالتي كه ماجرا دلخواهتان را در عطرعود نيافتيد مي‌توانيد بخت خويش را در گوگل سرچ فرمائيد. در بين اين روايت‌ها مطلقا شخص متبوع خويش را پيدا مي‌كنيد و او‌را ميبينيد كه سازنده داستان اين بو بوده ميباشد. خصوصيت‌هاي پررنگ مخاطبتان را با خصوصيت‌هاي پر رنگ رايحه متبوع تطبيق دهيد. براي مثالً چنانچه دلداده فصل پاييز ميباشد، جسارت داراست و دارنده شخصيتي مقتدر و شكوهمند ميباشد عطر‌اي خنك، تند و تيز گزينش فرمائيد كه استشمام آن سوز‌و‌سرما، جسارت و صلابت را تداعي نمايد. در آخر ميتوانيد خريد بو آنلاين داشته باشيد.

درحال حاضر اينجانب ماجرا بو را ميدانم، چه سود اي دارااست؟
وقتي كه كادو‌اي ميبخشيم صرفا نيمي از آئين خويش را ادا كرده‌ايم، نيمي ديگر صحيح در هنگام بخشيدن كادو و اداي جملا‌ت در آن لحظه ميباشد. اين فعاليت اصلي ترين توشه احساساتي را با خويش به يار و همدم دارااست و تمام نيت شما از تنظيم اين كادو را آشكار مي سازد. براي همين ميباشد كه مدام ميگويند خويش كادو آنقدر خيلي مهم نيست كه فرد اهدا كننده و نيت آن مهم ميباشد.

حتما قرار وجود ندارد كه ماجرا‌اي كه با زحمت و سپري كردن وقت پيدا كرده‌ايم و موجب خريد بو دلخواه شده‌است را در دلمان نگه داريم. در‌اين بخش روي سخنم با آقايان ميباشد، چون مطمئنم خانم‌ها با اين موضوع مشكلي ندارند و به شايسته ترين نحو ممكن از پس آن بر ميايند. ولي آقايان متشخص خواهش مي كنم اين يك توشه را با شم باشيد، اعتقادوباور نمائيد به هيچ وجه مشقت بار وجود ندارد، كافيست كه آزمون نمائيد. تلاش نمائيد داستان رايحه را براي مخاطب خويش تعريف‌و‌تمجيد نمائيد و بگوييد كه چرا اين بو را تعيين كرده‌ايد، شخصيت بارز مخاطب را برايش بازگو فرماييد و تكرار نماييد درين عطر چيزي جز وي نميبينيد. مطمئن باشيد كه با بيان كردن اين واقعيت حتي ارزان‌ترين رايحه جهان هم براي مخاطبتان خوشبوترين و شايسته ترين بو خواهد بود و بها معنوي كادو خويش را صد برابر مي‌سازيد.

اهميت ندارد فرد پيش روي شما پدر و مادر‌تان مي باشند، همسر، دوست و يا اين كه مدرس محبوبتان. ابراز احساسات به موقع و درست در هنگام ارائه كادو مهمترين بخش اين جنبش ميباشد كه در‌حالتي كه صحيح و به جا انجام نشود مسلما كادو شما هم صرفا بها دنيوي پيدا خوهد كرد خير معنوي.

 

از بيان حس خويش رودربايستي و ترس نداشته باشيد. اصل كادو دادن به همين ميباشد كه شما احساسات خويش را به آنكه دوستش داريد بروز دهيد. در‌صورتي‌كه خيلي خجالتي و محفوظ به حجب ميباشيد اقدامي ابتكاري و دوست داستني‌خيس موجود است، كافيست كارت پستالي كوچك تنظيم نمائيد و شرح روايت خودتان و بو را با هم در بياميزيد و با تمام وجود كادو‌تان را نثار مخاطب نماييد.


برچسب: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۹:۰۰ توسط:عليپور موضوع:

يك رايحه و دو بطري

داراي ارتباط بخوانيد : اشكال نت هاي بويايي بو

 

 ‌‌‌عطر زنانه خوشبو

6. اسامي گوناگون در كشور‌ايران

در مرزوبوم ما لاليك انكر نوير با اسم هاي لاليك مشكي و لاليك مردانه، شناخته مي گردد و در بازار كشور ايران از اسم اصلي آن يعني انكر نوير بسيار نادر خيس به كار گيري مي گردد.

 

7. يك رايحه و دو بطري

ادكلن لاليك مشكي در اندازه‌هاي 50، 60 و 100 ميل ساخت گرديده، البته نكته ديدني در‌اين در ميان پباده سازي مختلف شيشه و باكس انكر نوير 60 ميل ميباشد، ورژن 60 ميل ادكلن لاليك با باكس اي به طور كامل گوناگون، با بطري از فرآورده كريستال و قيمتي نسبتاً 7 برابر اندازه هاي 50 و 100 ميل به بازار عرضه شده‌است.

 

8. تفاوت در اندازه و غلظت رايحه

هشتمين نكته اي كه در رابطه اين شاهكار منزل بو سازي لاليك براي شما مطرح خوا‌هيم نمود به طوري تكميل كننده نكته هفتم اين مقاله مي‌باشد. در اندازه هاي 50 و 100 ميل، ادكلن لاليك مشكي در قالب ادوتويلت به بازار عرضه گرديده ولي در اندازه 60 ميل علاوه بر تفاوت پباده سازي و فرآورده بطري غلظت محتوي باطن آن نيز متعدد بوده و به طور ادوپرفيوم به بازار ارائه شده‌است.

 

9. علاقه و كينه توزي

ادكلن لاليك مردانه به طوري مشتريان و مخاطبينش را به دو تيم تقسيم نموده، جور نخستين اشخاصي كه دلداده و خل وچل اين رايحه مي باشند و جور دوم اشخاصي كه ابدا آن را دلنشين نمي دانند، در صورتي چه تعداد اشخاص گونه نخستين بسيار طولاني تر خيس از تيم دوم هست البته طبق لحاظ سنجي هاي متعدد ادكلن لاليك مشكي به نحوي ميباشد كه يا اين كه عاشقش ميشويد يا اين كه از آن تنفر پيدا خواهيد كرد.

 

10. هر چه سردتر ماندگاري اضافه

ادكلن لاليك مشكي دارنده ماندگاري بسيار بالا و پخش بويي مطلوب ميباشد. وقتي كه ادكلن لاليك را در هواي گرم آيتم به كار گيري قرار دهيد ماندگاري آن چيزي حدود 7 ساعت خواهد بود البته در هواي خنك بازه عصر ماندگاري به 12 ساعت خواهد رسيد و به صورت كلي لاليك مشكي عطري ميباشد مطلوب فصول سرد سال.

 

 

در آخر اين مقاله و با اطلاع بي نقص از همه نكات و زواياي ادكلن لاليك مشكي، در شرايطي كه فكر‌مي‌كنيد‌ اين شاهكار شركت لاليك براي به كار گيري شما رايحه قابل قبولي ميباشد، ميتوانيد با خاطري آسان ادكلن لاليك انكر نوير يا اين كه به عبارتي لاليك مشكي را با قيمتي مطلوب، ضمانت طومار اصالت، ارسال بدون‌پول و 7 روزر ضمانت رجوع به طور به طور كامل اصلي و ارجينال از مغازه اينترنتي عطركده تهيه و تنظيم كنيد.


برچسب: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۳۰:۴۳ توسط:عليپور موضوع:

ايوروشه اويدنس زنانه، عطري صورتي رنگ و خوش رايحه

ايوروشه اويدنس زنانه، عطري صورتي رنگ و خوش رايحه با ادغام گلي و سبز ميباشد كه عطر ابتدايي آن با بوي با تازگي بنفشه و ريواس ابتدا مي‌شود. اين رايحه ۱۰۰ ميل، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM، در تيم بويايي CHYPRE FLORAL قرار داشته و در سال ۲۰۰۴ ميلادي ايجاد و روانه بازار شد. اين رايحه لطيف و با متانت، به جهت نت هاي خنكي كه در پباده سازي عطر هاي آن به عمل رفته ميباشد، مورد جذابي براي روزهاي گرم سال ميباشد.
اين رايحه خوش رايحه و ادب بخش، از نت ريواس و برگ گل بنفشه در پباده سازي بو اول به كار گيري كرده كه بعد از مدتي با بو مياني گل برف و گل رز جايگزين ميشود. تركيبي از نعناع هندي، مشك و خزه بلوط نيز بو اصلي اين بو را تشكيل ميدهند كه پخش رايحه و ماندگاري عطر مطلوبي را برايش به ارمغان مي اورد. اويدنس صورتي ايوروشه را ميتوان از عطرهاي پربازديد بانوان اهل ايران دانست.
YVES ROCHER SO ELIXIR PURPLE EDP
ايوروشه سو الكسير پرپل وي د پرفيوم زنانه، عطري نسبتا پيچيده با بو قانوني و شيك از ترنج ميباشد. استايل شيشه اي بفنش رنگ اين بو كه يادآور رنگ سال ۲۰۱۸ ميلادي (ULTRA VIOLET) ميباشد، به شما اين احساس را مي‌دهد كه با عطري نصفه شاداب و تند و تيز طرف ميباشيد. اين رايحه ۵۰ ميل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در مجموعه بويايي فلورال فروتي (FLORAL FRUITY) قرار داشته و در سال ۲۰۱۲ ميلادي در مشت احساسي ها قرار گرفت . به جهت عطر شيرين از گلها، آيتم خير و خوبي براي روزهاي سرد نصفه دوم سال بانوان شيك پوش مي باشد.
اين رايحه، از بو نخستين ترنج در پباده سازي نت هاي خويش استعمال كرده كه بعداز مدتي با بو مياني گل مريم و خس خس جايگزين ميشود. در بو اصلي اين رايحه، دانه تونكا، نعناع هندي، وانيل، عطر هاي چوبي و بخور موجود است. سو الكسير بنفش رنگ ايوروشه ، پخش رايحه و ماندگاري عطر نيكي داراست.
YVES ROCHER VOILE D’ AMBRE
ايوروشه وويل د آمبر زنانه، عطري به نسبت گران از ايوروشه ميباشد كه عطري گرم و شيرين با استايل شيشه اي جالب مبني بر عطر هاي كهربا و احساس مركباتي از پرتقال ميباشد. اين رايحه ۵۰ ميل، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در تيم بويايي اورينتال وودي (ORIENTAL WOODY) قرار داشته و در سال ۲۰۰۵ ميلادي روانه بازار شد. اين بو بر اساس عطر گرم و شيرين پباده سازي گرديده و آيتم نيكي براي روزهاي سرد فصل پاييز و فصل‌زمستان ميباشد.
عطر نخستين اين رايحه را برگ پرتقال، هل، ماندارين و پيج تلگرافي تشكيل مي‌دهد كه بعداز مدتي با عطر مياني بخور و صمغ جاوشير جايگزين مي شود. بو اصلي اين رايحه را نعناع هندي، چوب كفش تابستاني و وانيل تشكيل مي‌دهد كه در غايت، پخش عطر و ماندگاري رايحه خير را به ارمغان مي اورد.


برچسب: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۵:۳۳ توسط:عليپور موضوع:

خريد ادكلن زنانه سي مارك جورجيو آرماني

خريد ادكلن زنانه سي مارك جورجيو آرماني
Giorgio Armani Si Intense EDP
در اصل اينكه چه فردي كدام عطر را بپسندد بستگي به ذوق وسليقه ي هر شخص داراست و نميتوانيم براي آن قائده و رسمي گزينش كنيم . البته برخي از رايحه ها ميباشند كه علاوه بر داشتن تمام فاكتور هايي كه گفتيم ، فروش خيلي بالايي داشتند و اين نشان دهنده ي كيفيت آنها بوده . برخي مواقع شما نميدانيد كه دقيقا چه چيزي در ذهنتان ميباشد و صرفا مي‌خواهيد يك ادكلن زنانه جايگاه يك بخريد ، دقيقا به عبارتي جاست كه‌اين نكاتي كه گفتيم به فعاليت ميايد . مي توانيد شايسته ترين را تهيه و تنظيم فرمائيد و انتظار كيفيت قابل قبولي را هم داشته باشيد ، اين حق طبيعي شماست ! اين ادكلن زنانه جورجيو آرماني بعنوان يك معرف عطر هاي شيرين و وانيل و گل رز ساخته شد . آن‌ها ميخواستند براي زنان لبريز پر نمك و قدرتمند كه نياز به انرژي طولاني تر و استحكام دارا‌هستند يك بو خوب معرفي نمايند و برنده هم شدند . يك رايحه كاريزماتيك كه اعتماد به‌نفس متعددي به فرد مي دهد . بعنوان يك بو امروزي مي‌توانيم از اين ادكلن زنانه اسم ببريم ، بعداز اسپري كردن آن با استارت مالامال هيجاني از توت سياه و قهوه مواجه مي شويد ، آن‌گاه هم گل رز و ساير ي نت هاي آن خودشان را در يك ستون مشخص و معلوم به ميدان ميفرستند . يك بو مطلوب براي فصل هاي فصل‌پاييز و فصل زمستان كه با ماندگاري طولاني و پخش بوي سنگين شما‌را شگفت زده خواهد كرد . لحاظ يك كدام از خريداران اين رايحه را باهم مي‌خوانيم :
اينجانب حقيقتا آن را دوست دارم ، نميتوانم بيان كنم كه آن خيلي شيرين ميباشد . براي اينجانب آن يك ادغام متعادل از ميوه هاست كه شادي بخش ميباشد ، بنظرم اين ادغام خيلي خوب روي پوست خودش را گشوده مينمايد و جاي مي گيرد . خيلي بو ها ارزشش را ندارند البته اين يكي‌از اينچنين وجود ندارد .
ادو پرفيوم جورجيو آرماني Si Intense
بها براي شما: ۱٬۳۲۰٬۰۰۰ تومان
مشاهده جنس و خريد
خريد اين رايحه
۷- خريد ادكلن زنانه Coco EDP
شايد اينكه يك ادكلن زنانه چه ظاهري داشته باشد براي خيلي از اشخاص اهميت نداشته باشد ، ولي خب شما مي خواهيد هرروز از آن استعمال فرمائيد ، يا اين كه حتي آن را براي مراسم هاي مختص يار خويش ببريد . پباده سازي شيشه ي ديدني براي يك بو مي تواند شم نيكي به شما بدهد ، ولي به شرطي كه آن رايحه به اندازه ي كافي دوست داشتني باشد! به غير از اين مي بايست بدنه‌ي آن طوري تشكيل شده باشد كه خيلي شل درون دست جاي بگيرد و بتوان شل از آن بهره برد . ادكلني كه مي‌خواهيم معرفي كنيم يك كدام از بو هاي پرفروش و بسيار توانمند مارك ديور ميباشد . يك رايحه شرقي كه با نازكي مختص خويش شما‌را به نقطع ي عطف مي‌برد و شايسته ترين شم را از آن اخذ خواهيد كرد . نت هايي از ميوه هايي مثل نارگيل و رز كه مي‌تواند لحظات خوشي در فصول فصل پاييز و فصل‌زمستان براي شما رقم بزند . شيشه ي اين بو با به كار گيري از رنگ قرمز‌رنگ و مشكي توانسته علاقه را به شايسته ترين نحو ممكن منتقل نمايد و ارگونومي آن به طوري پباده سازي گرديده كه در چنگ بسيار شل قرار مي گيرد . حيث يكي خريداران اين رايحه را باهم مي‌خوانيم :
بنظرم براي قرار هاي احساساتي فوق العاده ميباشد . خصوصا در صورتي خانمي با موي هاي بلند مشكي و كفش پاشنه بلند و رژ قرمز رنگ ميباشيد ، مسلما خيلي با ظواهر شما هم خواني دارااست . شيريني گرمي باطن آن پنهان ميباشد كه به مرور تبديل به يك گرماي شادي بخش گرديده و شم آن تقويت مي گردد .
ادو پرفيوم شنل Coco
ارزش براي شما: ۲٬۶۶۰٬۰۰۰ تومان
مشاهده مال و خريد
خريد اين رايحه


برچسب: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۷:۴۵ توسط:عليپور موضوع:

عطرها از حيث غلظت عطرمايه‌هاي روغني، به پنج مدل قابل‌تقسيم‌اند:

‌‌‌عطر زنانه خوشبو
عطرها از حيث غلظت عطرمايه‌هاي روغني، به پنج مدل قابل‌تقسيم‌اند:
پِرفيوم (Perfume)اُدو پِرفيوم (Eau de Perfume)اُدو تويلِت (Eau de Toilette)اُدو كُلُن (Eau de Cologne)وي فِرِش (Eau Fraiche)خيلي از ما تنها با واژه و كلمه ادوكلن آشناييم و فارغ از اينكه هيچ اطلاعي از اشكال گوناگون رايحه داشته باشيم به تمامي اينها ادوكلن مي گوييم! از فروشندگان رايحه انتظار مي‌رود كه گونه هاي متفاوت رايحه را بشناسند. البته متأسفانه نمي‌قدرت روي داده ها كليه فروشندگان اكانت گشوده كرد. پس چه بهتر كه خودتان يك توشه براي مدام مروري بر گونه هاي رايحه و تفاوت‌شان با يكديگر داشته باشيد تا درصورتي كه احيانا در معرض داده ها خطا قرار گرفتيد، گزينش نادرست نكنيد.
باز‌نگري گونه هاي رايحه را از ماندگارترين جور آغاز مي كنيم:
۱. اشكال بو: پرفيوم

دربردارنده بالاترين غلظت عطرمايه‌‌هاي روغني۶ تا ۸ ساعت ماندگاريارزش بالامطلوب براي پوست‌هاي حساسپرفيوم در مقايسه با بقيه گونه هاي رايحه بالاترين غلظت عطرمايه‌هاي روغني را دارااست. پس به‌عبارتي خالص‌ترين مدل رايحه ميباشد. پرفيوم‌ها به‌طور معدل حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد عطرمايه روغني دارا هستند. به‌ همين استدلال از مابقي گونه هاي رايحه سنگين‌خيس و روغني‌ترند. معمولا هم در شيشه‌هاي خيلي شيك عرضه ميگردند.
به عبارتي‌طوركه احتمالا حدس زده‌ايد، پرفيوم مرغوب نمي‌تواند ارزان باشد. لازم ميباشد بدانيد پرفيوم را به هر قسمتي از تن نمي‌زنند، بلكه بهتر ميباشد اضافه روي نقاط ضربان‌دار مثل گردن و مچ دست مصرف شود. درمورد دوام عطر هم مي بايست بگوييم كه پرفيوم‌ها حدود ۶ تا ۸ ساعت ماندگاري دارا‌هستند.
در ضمن چنانچه پوست حساسي داريد، پرفيوم برايتان تعيين مطلوب‌تري ميباشد. پرفيوم‌ها الكل كمتري در فرمولاسيون‌شان به‌عمل مي‌رود و به اين ترتيب پوست‌ را كمتر كم آب مي كنند.
۲. اشكال رايحه: ادو پرفيومدربردارنده غلظت بالاي عطرمايه‌هاي روغني۴ تا ۵ ساعت ماندگاريمطلوب براي به كار گيري روزانهرايج‌ترين مدل بوادو پرفيوم بعداز پرفيوم دارنده بالاترين غلظت عطرمايه‌هاي روغني دربين مابقي گونه هاي بو ميباشد. به‌طور معدل حدود ۱۵ تا ۲۰ درصدِ فرمولاسيون ادو پرفيوم‌ها از عطرمايه‌هاي روغني تشكيل مي شود كه گشوده مقدار قابل‌توجهي ميباشد. پس يعني ادو پرفيوم در مقايسه با پرفيوم اندكي الكل و آب بيشتري در تركيباتش دارااست. البته همچنان براي پوست‌هاي حساس از ديگر گونه هاي بو بهتر ميباشد.
ادو پرفيوم‌ها معمولا عطر سبك‌تري دارا‌هستند. منتها از ديد دوام رايحه به‌پاي پرفيوم نميرسند و تنها ۴ تا ۵ ساعت ماندگاري دارا‌هستند. البته بااينكه گونه مرغوب‌شان از پرفيوم خوش‌بها‌خيس ميباشد، جزو عطرهاي بها‌بالا محسوب مي شوند.
درمجموع ادو پرفيوم يك كدام از رايج‌ترين گونه هاي بو به‌شمار مي‌رود و براي به كار گيري روزمره تعيين قابل قبولي ميباشد.
۳. گونه هاي رايحه: ادو تويلتغلظت ميانگين۲ تا ۳ ساعت ماندگاريمطلوب براي فصل‌تابستاندوست داستني‌ترين مدل رايحهبه عبارتي‌طوركه انتظار مي‌رود، غلظت عطرمايه‌هاي روغني در ادو تويلت به‌نسبت پرفيوم و ادو پرفيوم كمتر ميباشد. ادو تويلت‌ها در فرمولاسيون‌شان به‌طور معدل صرفا حدود ۵ تا ۱۵ درصد عطرمايه روغني به‌عمل مي‌رود. به همين استدلال ادو تويلت در ستون عطرهاي سبك نوع‌بندي ميگردد.


برچسب: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۰:۰۴ توسط:عليپور موضوع:

عطرها از حيث غلظت عطرمايه‌هاي روغني، به پنج مدل قابل‌تقسيم‌اند:

‌‌‌عطر زنانه خوشبو
عطرها از حيث غلظت عطرمايه‌هاي روغني، به پنج مدل قابل‌تقسيم‌اند:
پِرفيوم (Perfume)اُدو پِرفيوم (Eau de Perfume)اُدو تويلِت (Eau de Toilette)اُدو كُلُن (Eau de Cologne)وي فِرِش (Eau Fraiche)خيلي از ما تنها با واژه و كلمه ادوكلن آشناييم و فارغ از اينكه هيچ اطلاعي از اشكال گوناگون رايحه داشته باشيم به تمامي اينها ادوكلن مي گوييم! از فروشندگان رايحه انتظار مي‌رود كه گونه هاي متفاوت رايحه را بشناسند. البته متأسفانه نمي‌قدرت روي داده ها كليه فروشندگان اكانت گشوده كرد. پس چه بهتر كه خودتان يك توشه براي مدام مروري بر گونه هاي رايحه و تفاوت‌شان با يكديگر داشته باشيد تا درصورتي كه احيانا در معرض داده ها خطا قرار گرفتيد، گزينش نادرست نكنيد.
باز‌نگري گونه هاي رايحه را از ماندگارترين جور آغاز مي كنيم:
۱. اشكال بو: پرفيوم

دربردارنده بالاترين غلظت عطرمايه‌‌هاي روغني۶ تا ۸ ساعت ماندگاريارزش بالامطلوب براي پوست‌هاي حساسپرفيوم در مقايسه با بقيه گونه هاي رايحه بالاترين غلظت عطرمايه‌هاي روغني را دارااست. پس به‌عبارتي خالص‌ترين مدل رايحه ميباشد. پرفيوم‌ها به‌طور معدل حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد عطرمايه روغني دارا هستند. به‌ همين استدلال از مابقي گونه هاي رايحه سنگين‌خيس و روغني‌ترند. معمولا هم در شيشه‌هاي خيلي شيك عرضه ميگردند.
به عبارتي‌طوركه احتمالا حدس زده‌ايد، پرفيوم مرغوب نمي‌تواند ارزان باشد. لازم ميباشد بدانيد پرفيوم را به هر قسمتي از تن نمي‌زنند، بلكه بهتر ميباشد اضافه روي نقاط ضربان‌دار مثل گردن و مچ دست مصرف شود. درمورد دوام عطر هم مي بايست بگوييم كه پرفيوم‌ها حدود ۶ تا ۸ ساعت ماندگاري دارا‌هستند.
در ضمن چنانچه پوست حساسي داريد، پرفيوم برايتان تعيين مطلوب‌تري ميباشد. پرفيوم‌ها الكل كمتري در فرمولاسيون‌شان به‌عمل مي‌رود و به اين ترتيب پوست‌ را كمتر كم آب مي كنند.
۲. اشكال رايحه: ادو پرفيومدربردارنده غلظت بالاي عطرمايه‌هاي روغني۴ تا ۵ ساعت ماندگاريمطلوب براي به كار گيري روزانهرايج‌ترين مدل بوادو پرفيوم بعداز پرفيوم دارنده بالاترين غلظت عطرمايه‌هاي روغني دربين مابقي گونه هاي بو ميباشد. به‌طور معدل حدود ۱۵ تا ۲۰ درصدِ فرمولاسيون ادو پرفيوم‌ها از عطرمايه‌هاي روغني تشكيل مي شود كه گشوده مقدار قابل‌توجهي ميباشد. پس يعني ادو پرفيوم در مقايسه با پرفيوم اندكي الكل و آب بيشتري در تركيباتش دارااست. البته همچنان براي پوست‌هاي حساس از ديگر گونه هاي بو بهتر ميباشد.
ادو پرفيوم‌ها معمولا عطر سبك‌تري دارا‌هستند. منتها از ديد دوام رايحه به‌پاي پرفيوم نميرسند و تنها ۴ تا ۵ ساعت ماندگاري دارا‌هستند. البته بااينكه گونه مرغوب‌شان از پرفيوم خوش‌بها‌خيس ميباشد، جزو عطرهاي بها‌بالا محسوب مي شوند.
درمجموع ادو پرفيوم يك كدام از رايج‌ترين گونه هاي بو به‌شمار مي‌رود و براي به كار گيري روزمره تعيين قابل قبولي ميباشد.
۳. گونه هاي رايحه: ادو تويلتغلظت ميانگين۲ تا ۳ ساعت ماندگاريمطلوب براي فصل‌تابستاندوست داستني‌ترين مدل رايحهبه عبارتي‌طوركه انتظار مي‌رود، غلظت عطرمايه‌هاي روغني در ادو تويلت به‌نسبت پرفيوم و ادو پرفيوم كمتر ميباشد. ادو تويلت‌ها در فرمولاسيون‌شان به‌طور معدل صرفا حدود ۵ تا ۱۵ درصد عطرمايه روغني به‌عمل مي‌رود. به همين استدلال ادو تويلت در ستون عطرهاي سبك نوع‌بندي ميگردد.


برچسب: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۵۹:۵۹ توسط:عليپور موضوع:

بوي چوب و مشك

عطر زنانه خوشبو
كريستين ديور :براي فضاي صلح و آشتيرايحه باكلاس و باسليقه اي ميباشد و 100 ميلي گرمش بالاي صد هزار تومان مي ارزد! بو « يون » كريستين ديور در ساليان پس از فرو ريختن ديوار برلين ايجاد شد. در فضايي كه اروپا مملو‌از استرس و تنش شديد بود، خيلي ها معتقد بودند بو ديون بسيار آهسته بخش و لطيف و خلاصه مطلوب فضاي آن موقع ميباشد. درحال حاضر معطل آن موقعيت نباشيد. در فضاي آشتي هم به كار گيري فرماييد، فعاليت خودش را مينمايد.مردانه : فارنهايت يك دسته مردانه كريستين ديور ميباشد كه تركيبي از بوي چوب و  مشك دارااست. ممكن ميباشد نخستين كه عطر مي‌كنيد، بوي خيار بدهد يا اين كه از آن بدتر بوي نفت. نترسيد و به دماغ و عقل تان شك وترديد نكنيد. قرار وجود ندارد بابت بوي خيار يا اين كه نفت اين همگي پول بدهيد. اين بوها متاع سطح هاي اول رايحه ميباشد كه زود مي رود. آن ها كه دستشان به‌اين بو رسيده. مي‌گويند بوي سبكي داراست. در‌صورتي‌كه در جوگيري آن را خريديد، يا اين كه برايتان خريدند، در فصل هاي فصل بهار، فصل پاييز و فصل زمستان مي‌توانيد از آن به كار گيري فرماييد. آن وقت تبديل ميشويد به انساني كلاسيك و در عين هم اكنون امروزي كه كاراكتري آزاد و رها دارااست در عين درحال حاضر كه بسيار با شخصيت، ديدني، شيك و بانفوذ ميباشد.
 اضافه بدانيد : 10 بو مردانه اي كه زنان را جذب مينمايد!!


زنانه : ميس ديورچري يك كدام از زنانه هاي اين برند ميباشد. مطلوب براي به كار گيري در ميهماني هاي شب. نپرسيد كه « اين تمامي پول بدهيم تنها براي شب؟ » هر كس پول خريد چنين عطري را داشته باشد، بي ترديد بو روز و شبش بايستي با هم يك فرقي بكند. به اين شكل خانم هايي رايحه ميوه اي، شيرين و ملايم مسي ديور را مي‌گذارند براي شب.




كنزو :براي شم اقتدار كردناين بو آقاي « كنزو تاكادا » هم زنانه و مردانه دارااست به غير از دسته جنگلي اش كه سواي جنسيت ميباشد.
مردانه: كنزو ايربه درد هنري ها مي‌خورد. آنان كه موسيقي توي روحشان ميباشد. با اين هم اكنون خيلي هم لطيف وجود ندارد و مدل مردانه اي قدرتمند و نيرومند ميباشد. در هر سني كه باشيد، كنزو اير بزنيد و شم توان را به خودتان تزريق فرمائيد. چه ايرادي دارااست؟ براي هر فصلي خوب ميباشد. در صورتي‌كه هم قصد خريد نداريد. به هيچ وجه نگاهش نكنيد كه خطرناك ميباشد. بويش هم از تركيبات كهربايي و گل هاي حساس تشكيل‌شده.
 


زنانهباوقار و شادمان ميباشد. از گل آفتابگردان و ياسمن، شكوفه هاي گيلاس هاي ژاپني، برگ چاي چيني و مشك و وانيل تشكيل‌شده و به صورت كلي فضايي « هايكو »يي مي سازد.  در حالتي‌كه خجالتي باشيد اين ادكلن شماست.
 


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۰:۴۵ توسط:عليپور موضوع:

كدام بو را تعيين ميكنيد؟

كدام بو را تعيين ميكنيد؟

عطر زنانه خوشبو
الف. يك بو سبك و جديد كه ساليان تعيين شما بوده ميباشد.

ب. جديدترين بو يا اين كه ادكلن زنانه‌اي كه در موردش شنيده‌ايد.

ج. يك بو منحصربه‌فرد داريد، ادلكن يا اين كه رايحه مخصوص به شخصي را گزينش مي كنيد كه يك نت ويژه داشته باشد.

 اردمي

د. يك ادلكن كوچك درون كيف‌تان مي گذاريد و اواسط ضيافت ادكلن خويش را تمديد مي كنيد، عطر شما آن چيزي ميباشد كه اضافه وقت ها با آن حس راحتي داريد.

مشاهده رايحه و ادكلن‌ها
توصيه ما كدام ميباشد؟
در شرايطي كه اضافه الف مي باشيد:
هيچ چيز نمي‌تواند جاي يك بو سبك و ملايم را بگيرد، احتمالا شما از آن مدل اشخاصي ميباشيد كه ترجيح مي‌دهيد بعدازظهر يك روز تعطيل را با دوستان عزيز صميمي يا اين كه خاندان در يك ضيافت بي آلايش و از صميم قلب بگذرانيد. ذوق شما، زنانگي خاصي در خودش داراست، پس سراغ بو‌هايي با نت‌ها گل و مركبات برويد.

براي شما ادو پرفيوم زنانه پاكو رابان جور Lady Million تعيين قابل قبولي ميباشد.

در حالتي‌كه بيش تر ب ميباشيد:
شما حقيقتا به مد عشق‌منديد و احتمالا يكي آن كساني مي باشيد كه به هيچ ضيافت، خير نمي‌گوييد! پس احتمالا در كشو رايحه و ادكلن‌هاي شما عطر‌هاي متعدد گرم و سرد و عطرهايي مطلوب با فصل‌هاي مختف پيدا مي گردد. اما در شرايطي كه براي يك مناسبت ويژه نمي‌دانيد كدام رايحه را گزينش فرماييد، توصيه ما ادو پرفيوم زنانه كارولينا هررا جور 212 VIP ميباشد، يك بو امروزي و ايده پرداز با تركيبي از گل، وانيل و مشك!

چنانچه اضافه ج مي‌باشيد:
كمد ديواري شما تيم‌اي از خرقه‌هاي منحصربه شخص، خوش دوخت و متناسب با سبك‌تان را دارااست، يك سبك كلاسيك و انسان خاكي و در عين حالا منحصربه‌فرد و جالب!

پس يك بو برپايه گل و چوب را تعيين فرماييد، يك بو مستمر و به يادماندني با تركيبي ز شكوفه‌ها پرتقال و گل رز، چيزي مانند ادو تويلت زنانه پرادا گونه Candy Gloss.

در شرايطي‌كه طولاني تر د مي‌باشيد:
شما غرق در لذت رنگ‌هاي خنده رو و خلق كننده ميباشيد، شايد سايه رنگ‌هاي متفاوت و رژ لب‌هاي براق نظرتان را جلب نمايد و بخواهيد با هر تكه از جامه، آرايش و پيرايش و رايحه خودتان به بقيه افراد انرژي مثبت بدهيد. پس بو و ادكلن زنانه‌اي كه تعيين ميكنيد هم بايستي يك نام و نشان شيطنت آميز و گرم داشته باشد. چنانچه نمي‌دانيد كدام رايحه اين خصوصيت‌ها را منتقل مينمايد، ادو پرفيوم زنانه كنزو نوع Jeu D Amour Felin مي تواند شايسته ترين توصيه باشد.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۰:۲۵ توسط:عليپور موضوع:

تشخيص ادكلن كوكو شنل شماره

تشخيص ادكلن كوكو شنل شماره ۵

 عطر زنانه خوشبو

رايحه شنل شماره ۵ بوسيله طراح داراي اسم و رسم گابريل كوكو به بازار عرضه شد. استعمال مريلين مونرو بازيگر داراي اسم و رسم از اين رايحه سبب شد محبوبيت آن بيش تر از گذشته شود. استعمال مونرو و تاييد ناخواسته وي، منجر تحكيم مقام رايحه شماره ۵ ميان برندهاي اصلي شد. محبوبيت اين بو منجر ورود توليد ها تقلبي نيز شده‌است. هنگام خريد آن از اصل بودن بو اطمينان نتيجه ها كنيد. به شيشه بو توجه كنيد. حروف روي برچسب بايستي پررنگ باشد و در يك خط قرار گرفته باشند. اعتنا فرماييد كه در باطن يا اين كه خارج شيشه ابدا ناهماهنگي وجود نداشته باشد. رنگ بو بخش اعظمي از محصول ها تقلبي با مثال اصلي تفاوت داراست توجه فرماييد كه در حالتي كه رنگ تيره تري داشت در معناي تقلبي بودن آن ميباشد. مطمئن گرديد كه مايع آن كدر نباشد و خرده هاي مواد در آن جان دار نباشد. نماد نوار بدور دهانه شيشه بايستي به طور كامل در ميانه باشد و اندازه آن با دهانه شيشه معادل باشد. در مثال تقلبي نماد روي نوار مقداري مسافت با راءس دهانه دارااست. به انتهاي شيشه اعتنا كنيد. حروف بايستي سواي خطا املايي روي شيشه چاپ گرديده باشد و تمامي در يك خط باشند. در شرايطي‌كه در ته شيشه از برچسب مصرف شده باشد، نشان دهنده تقلبي بودن آن ميباشد. حروف و لغات بايستي دقيقا مانند مثال اصلي باشد. هنگامي به پشت بطري نگاه مي‌كنيد مي بايست بتوانيد برچسب جلوي شيشه را از پشت ملاحظه كنيد و بخوانيد. به نصيب افشانه بو و مسافت و كوتاهي و بلندي آن نيز توجه كنيد.

 اردمي

 صورت شماره ۱۱

 

رايحه شنل دسته Tendre

اين بو از ورژن هاي غالب شنل مي‌باشد و بوسيله ژاك پولچه در ميهن فرانسه ايجاد شده‌است. بو اين بو شيرين، خنك، تند، خوراكي، طبيعت و گل است و بو آن ساختاري از چوب، چاشني، ميوه، خاك و زمين، مركبات و گل دارااست. با وجود بو هاي نادر جان دار در آن، بوي پاياني اين بو فوق العاده جالب مي‌باشد. نت ابتدايي آن، گريپ فروت و به بوده و در نت مياني به گل ياسمن و سنبل مي‌رسد. در نت نهايي آن عطر مشك، چوب سدر، ويرجينيا همدم با گل سوسن و عنبر به مشام ميرسد. فصل هاي گرم سال براي استعمال از اين رايحه بسيار مطلوب ميباشد. براي تشخيص مثال اصلي اعتنا نماييد كه بايستي بدور شيشه واضح آن، قابي فلزي و درخشان فعاليت گرديده باشد كه بر زيبايي آن افزوده ميباشد. درپوش بطري به صورت مكعبي سپيد رنگ مات مي‌باشد كه لوگوي شنل در بالاي آن حك شده‌است.

 

 صورت شماره ۱۲

 

رايحه شنل N5 L`EAU


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۸:۴۶ توسط:عليپور موضوع: