مرجع مقلات عطر شناسي مرجع مقلات عطر شناسي .

مرجع مقلات عطر شناسي

بو ها را ادغام نماييد

بو ها را ادغام نماييد

عطر زنانه خوشبو
حال مي‌توانيد ايجاد رايحه را مقدمه فرمائيد.
از پيشين ليست عطر ها و ترتيب افزودن آنها‌را روي برگه بنويسيد.
25 قطره روغن اسانس يا اين كه روغن بو باطن شيشه مربا بريزيد.
يك كدام از بو هاي ليست را برداريد و يكسري قطره از آن درون شيشه بريزيد.

شيشه را حركت بدهيد و محلول را عطر نمائيد (مطلقاً اسم بو ها و تعداد قطره ها را روي صفحه بنويسيد).
عطر بعدي را برداريد و يك سري قطره از آن هم بيشتر فرمائيد.
همچنين ترازو و تعداد بو ها را نادر و زياد نماييد تا به بو دلخواه تان برسيد.
درصورتي كه نمي دانيد بايستي از كجا استارت نماييد، الكل را در پياله هاي كوچك خيس بريزيد
و در هر مورد از آن‌ها بو هاي متفاوت (با اندازه هاي گوناگون) را تست نماييد.
كسب تجربه ياري مينمايد خلاقيت تان در ايجاد رايحه خانگي زودتر بروز پيدا نمايد.

شكيبايي فرمائيد تا رايحه كار بيايد

اردمي
هنگامي به بو آيتم نظرتان رسيديد، بايستي حوصله نماييد تا رايحه خوب جا بيفتد و فعاليت بيايد.
رايحه را به حداقل 48 ساعت در فضا كم آب و خنك بگذاريد.
اين برهه زماني بسته به دسته عطر هايي كه استعمال نموده ايد تا يك ماه هم مي‌رسد.

اينكار سبب ساز مي گردد عطر هاي گوناگون بهتر باهم ادغام بشوند و ماندگاري بو هم بيش تر بشود.
پس از طي شدن وقتي كه مشخص و معلوم نموده ايد، رايحه را برداريد و آن را عطر نماييد.
درصورتي كه از بو آن راضي نبوديد، از روي ليست تان كاستي هايش را برطرف فرماييد و مجدد بگذاريد تا جا بيفتد.

آب و گيليسرين را بيشتر نماييد
درحال حاضر كه عطرتان فراهم گرديده بايستي آن را رقيق نماييد.
نخست دو قاشق آب مقطر يا اين كه آب معدني به آن طولاني تر فرمائيد.
در حالتي كه مي‌خواهيد اسپري رايحه بسازيد، معيار آب را اضافه فرمائيد.
حدود پنج قطره گيليسرين هم طولاني تر نمائيد تا عطر رايحه در حين عصر نگهداري بشود.
رايحه خانگي و ولي منحصربه‌فرد تان مهيا ميباشد!

درحال حاضر مي‌توانيد بو اختصاصي تان را درون ظرفي كه گزينش نموده ايد، بريزيد.
گشوده هم ميگوييم كه در‌حالتي كه از شيشه عطرهاي ديرين تان به كار گيري مي‌كنيد،
مي بايست آن را به طور كاملً استريل فرمائيد تا به هيچ وجهً بود ندهد.
چنانچه از شيشه واضح به كارگيري ميكنيد،
بي ترديدً آن را با برگه هديه يا اين كه فويل بپوشانيد. اينكار بو را در قبال فروغ مقاوم مي‌كند.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۴:۳۹ توسط:عليپور موضوع:

چه طور از روي رايحه گزينه عشق و علاقه خصوصيت‌هاي شخصيتي

 عطر زنانه خوشبو
چه طور از روي رايحه گزينه عشق و علاقه خصوصيت‌هاي شخصيتي اشخاص را تشخيص دهيم منتشر گرديده در ۲۲-۰۸-۹۷ 6802 بازديد 2 نگرشبازه زماني عصر تقريبي مطالعه : 9 دقيقه
احتمالا شما هم شنيده‌ايد كه شيوه نگاه كردن و موقعيت ديده‌ها، دسته حركت دادن دست‌ها، دستخط و گويش تن رابطه قربت به گونه شخصيت اشخاص دارااست. ولي آيا مي‌دانستيد در ميان بو آيتم عشق و علاقه شما و خصوصيت‌هاي شخصيتي كه داريد ارتباط قربت موجود هست؟ در واقعيت روانشناسان كشف بدين سود رسيده‌اند كه بو گزينه عشق و علاقه يك شخص رابطه تنگاتنگي متشخص وي داراست. فارغ از اين زمينه كه اصولا به كارگيري از رايحه و ادكلن به طور روزمره سبب ساز حالا خوش و اعتماد به‌نفس اضافه شخص مي گردد حقايق متعددي را هم در خصوص شخصيت وي براي اطرافيانش آشكار مي‌نمايد. البته ارتباط بو و خصوصيت‌هاي شخصيتي به چه معناست و به چه شكل از روي رايحه گزينه عشق و علاقه خصوصيت‌هاي شخصيتي اشخاص را تشخيص دهيم؟ براي اين‌كه اضافه بدانيد اين نوشته‌علمي ديدني و خواندني را از وبسايت Ferns Petal  در خبر نامه كوروش بخوانيد.
 

اردمي
 
عطرهاي بر شالوده بو پيچ امين‌الدوله؛ بشاش و مثبت انديش 


 
در حالتي‌كه شخصي را مي شناسيد كه معمولا بشاش و ذوق زده ميباشد احتمالا عطر گزينه عشق و علاقه‌اش عطرهايي مي باشند كه اساس اصلي‌شان رايحه گياه پيچ امين‌الدوله ميباشد. در صورتي‌كه بخواهيم ارتباط رايحه و خصوصيت‌هاي شخصيتي اين اشخاص را تجزيه و نظارت كنيم بايستي بگوييم اشخاصي كه بو پيچ امين‌الدوله را مي‌پسندند معمولا از كلام‌ها و اذهان منفي غربت ميكنند. اين اشخاص معمولا بشاش و شادمان و اما خوش اقبال ميباشند و لبخند روي لب دارا هستند. علاقمندان به بو پيچ امين‌الدوله در يك صحبت از معاش لذت مي برند. اين اشخاص كمتر پيش مي آيد كه كسي را از خويش برنجانند و انعطاف پذيري‌شان در موقعيت متعدد زبانزد مختص و عام ميباشد. در شرايطي كه در معاش كسي را داريد كه دلداده بوي پيچ‌ امين‌الدوله ميباشد تركش نكنيد و او‌را در معاش‌تان نگه داريد. چرا؟ زيرا درين دنياي آكنده‌از بشر‌هاي اندوهگين با روايت‌هاي ملودرام، شما دست كم يك نفر را ميشناسيد كه عشق و علاقه و خنده‌اش هدفمند و خالصانه ميباشد.



 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۴۸:۴۹ توسط:عليپور موضوع:

معرفي ادكلن كوكو شنل نوير زنانه

عطر زنانه خوشبو
معرفي ادكلن كوكو شنل نوير زنانه
 
يكي برندهاي داراي شهرت و پرطرفدار در صنعت مد و جامه، رايحه كوكو شنل نوير به حساب آورده مي شود كه بخش اعظمي از بانوان در سراسر دنيا به‌اين مارك عشق و علاقه مند مي‌باشند. رايحه و عطر اين مارك بو و ادكلن از ادغام مركبات متنوع ساخته شده ميباشد و بعد از استعمال نت هاي سه گانه در دور و اطراف منتشر خواهد شد. عطر هاي رايحه كوكو نوير دارنده طبع گرم، تند و سنگين خواهد بود كه در شيشه اي بسيار گران قيمت و قشنگ به بازار عرضه شده‌است. در حالتي‌كه به ادكلن با بو گرم و تند عشق مند مي باشيد، توصيه مي‌كنيم از مارك coco chanel ادكلن استعمال فرمائيد كه آيتم بسيار قابل قبولي براي ضيافت ها و مجالس قانوني در فصول سرد سال ميباشد. هم اكنون درين نوشته‌ي‌علمي قصد داريم تا شمارا با رايحه كوكو شنل نوير زنانه آشنا كنيم.  
معرفي  بو كوكو شنل نوير زنانهبو كوكو شنل نوير زنانه يك كدام از برندهاي داراي اعتبار و دوست داستني در مسئله رايحه و ادكلن شناخته مي‌گردد كه در سال ۲۰۱۲ در ميهن فرانسه ايجاد و به بازار عرضه شده‌است. اين رايحه مختص دارنده خصوصيت هاي اختصاصي به شخصي مي‌باشد كه منجر شده‌است تا اكثري از اشخاص معروف دنيا از اين مارك به كار گيري كنند. بطري شيشه اي بو كوكو شنل نوير به طور واضح و قشنگ پباده سازي شده‌است كه گزينه پسند بانوان شيك پوش ميباشد. اين بو دارنده عطر هاي سه گانه ميباشد كه بعد از اسپري كردن به ترتيب در گوشه و كنار منتشر خواهند شد و حسي مدهوش كننده و ديدني را به اشخاص القا خواهد كرد. تركيبات تشكيل دهنده عطر هاي بو كوكو شنل نوير زنانه از مركبات و گياهان متنوع تشكيل‌شده ميباشد و طبعي گرم و تند را پديد خواهد آورد. به كارگيري از ادكلن كوكو شنل نوير براي كمپاني در مجالس شبانه قانوني بسيار مطلوب است كه براي فصول سرد سال گزينه دقت اشخاص قرار گرفته ميباشد. براي كسب داده ها راجع‌به بها بو كوكو شنل نوير، ميتوانيد به مغازه هاي داراي اعتبار فروش بو اورجينال رجوع‌كنيد. 


خصوصيات ادكلن كوكو شنل نوير زنانه(تصوير شماره ۲)
همان گونه كه گفته شد، ادكلن كوكو شنل نوير زنانه يكي برندهاي دوست داستني و داراي شهرت در قضيه بو و ادكلن است كه از بو هاي گرم و سنگين ساخته شده ميباشد. به كارگيري از ادكلن كوكو شنل نوير باعث ارتقا جذابيت و زيبايي اشخاص خواهد شد و در ضيافت هاي از صميم قلب و قانوني به بهتر چشم شدن شما ياري مينمايد. درصورتي كه قصد خريد بو كوكو شنل نوير اورجينال را داريد، بهتر ميباشد با ويژگي ها كلي اين جنس آشنا گرديد تا احيانا مثال فيك را خريداري نكنيد. ويژگي ها كلي ادكلن كوكو شنل نوير زنانه مشتمل بر موردها ذيل مي‌باشد:
مرز و بوم توليد كننده مارك كوكو شنل: فرانسه
سال توليد مارك كوكو شنل: ۲۰۱۲ ميلادي
جور رايحه: ادو پرفيوم
جور طبع بو: گرم و تند
تيم بويايي بو شنل نوير:  بوي چوب گل مشك
عصر ماندگاري بو: دستكم به دوران ۵ ساعت
پراكندگي عطر هاي رايحه: بسيار خوب
حجم مال اورجينال: ۱۰۰ ميلي ليتر
بو كوكو شنل نوير زنانه از چه عطر هايي تشكيل‌شده ميباشد؟(تصوير شماره ۳)
بو و ادكلن كوكو شنل نوير زنانه از عطر هاي ديدني و مدهوش كننده تشكيل‌شده ميباشد كه نت هاي سه گانه اي را بعداز اسپري كردن در اطراف منتشر خواهد كرد.  بعد از به كارگيري از ادكلن كوكو شنل در بالا به اشكال بو هاي آغازين، بوي ترنج، شكوفه پرتقال، گل ياس، گريپ فروت و گشنيز به مشام خواهد رسيد كه منجر پر نمك و نشاط اشخاص ميگردد. بعد از سپري شد دوران هنگامي عطر هاي مياني كوكو شنل كه از بوي گل ميموس، گل نرگس، گل شبدر، گل رز و گل شمعداني ساخته شده ميباشد در محيط منتشر خواهد شد و در بخش آخرين اين رايحه و ادكلن، بو هايي مانند بوي نعناع هندي، دانه تونكا، بوي مشك و عنبر، وانيل و چوب دمپايي در اطراف پخش مي گردد كه احساس وقار را به آدم القا خواهد كرد. در‌حالتي كه قصد خريد ادكلن كوكو شنل


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۱:۳۱ توسط:عليپور موضوع:

بو زنانه PACO RABANNE LADY MILLION ادكلني پيچيده

عطر زنانه خوشبو
براي داده ها طولاني تر و خريد متاع به كاغذ NINA RICCI PREMIER JOUR مراجعه‌كنيد.
6 – بو زنانه PACO RABANNE LADY MILLION ادكلني پيچيده
پاكو رابان ليدي ميليونپاكورابان گشوده هم با ارائه عطري با تيتر ميليون، جايگاهي دربين 15 رايحه زنانه چيره عالم براي خويش دست و پا كرد. مثل مدام طراحان خلق كننده و خوش ذوق و سليقه اين مارك يك متاع لاكچري و هوشمندانه را اين توشه براي خانم ها در سال 2010 روانه بازار كردند.
بو مردانه بسيار پر اسم و رسم پاكورابان وان ميليون كه از غالب ترين توليد ها مردانه به اكانت مي آمد، دليلي براي ايجاد ليدي ميليون زنانه بود. وان ميليون بطري مانند شمش طلا و جواهرات داشت و بسيار ديده نواز بود ولي ليدي ميليون يك الماس شيك و خوش دست ميباشد كه مثل مدام شم لاكچري بودن را به مصرف كننده خويش مي‌دهد. علاوه بر اين پباده سازي قشنگ، نكته اي هوشمندانه هم راجب اين بطري در لحاظ گرفته شده‌است كه آن هم توده و گونه بودن و قابل حمل بودن آن ميباشد كه به سادگي در هر كيفي جا مي‌شود.
شايد معطل ميباشيد كه راجب بو و طبع اين رايحه بيان‌كنم؛ حرف كردن راجب عطر ادكلن وان ميليون و ليدي ميليون بسيار مشقت بار ميباشد چون اين شركت مدام بو هايي مختص ارائه مي‌كند كه در حالتي‌كه در سايت هاي فرنگي هم راجب آن مطالعه نماييد شگفت زده ميشويد! اين بلاخره خوش رايحه ميباشد يا اين كه خير!!؟؟
عطر اين بو 80 ميل شيرين بوده و طبع آن معتدل ميباشد. براي به كارگيري در فصل هاي نسبتا خنك سال و شب ها بيشترين كاربرد را دارااست. ماندگاري و پخش بوي آن هم قابل پذيرش ميباشد و مجموعه بويايي آن هم گلي ميوه اي نوع بندي مي‌شود.
دوست دارم پاره اي راجب ايده ها يوزرها در مجلات بو ادكلن داراي اعتبار جهان در باب اين PACO RABANNE LADY MILLION براي شما بيان‌كنم:
اين بو به يك استدلال آوازه يافته؛ دلبر بودناين بو را براي همسرم خواهم خريد زيرا خودم شيفته وان ميليون هستم!!اين بو براي به كار گيري در ايام، دانشكاه و دفتر كار ابدا مطلوب وجود ندارد.اينجانب از ليدي ميليون تنها براي ميهماني هاي شبانه، كنسرت ها و … به كار گيري مي‌كنم و شم بسيار خير دارم.ليدي ميليون يك كدام از امروزي ترين و شگفت انگيز ترين رايحه هاي زنانه دنياست.اينجانب ليدي ميليون را دارم و از آن متنفر هستم!!!به‌اين ادله ميباشد كه ميگويم حيث دادن راجب عطر اين رايحه بسيار مشقت بار ميباشد اما برد آن نشان مي‌دهد كه در صورتي‌كه در پي يك رايحه يگانه براي مراسم هاي يگانه خويش ميباشيد، ليدي ميليون بدون شك لايق گزينش شدن از سوي شماست.
يك مقدار متن مرتبط با اين بو به درازا كشيد؛ نت هاي آن را باز‌بيني كنيم و بريم سراغ ادكلن بعدي:
نت نخستين: ليموترش و رزبري
نت مياني: شكوفه پرتقال و ياسمن
نت نهايي: نعناي هندي به ياروهمدم عسل و كهربا
براي داده ها بيش تر و خريد كالا به ورقه PACO RABANNE LADY MILLION مراجعه نماييد.
5 – VERSACE CRYSTAL NOIR ادكلن زنانه
بو زنانه ورساچه كريستال نويرمارك دوستداشتني ورساچه، اين توشه با يك رايحه زنانه زمستاني گشوده هم في مابين برنده ترين ها خودنمايي مي نمايد! كريستال نوير عطري بي آلايش و قشنگ، با عطر اي مطابق با طبع اهل ايران در سال 2004 به بازار بو و ادكلن عرضه شد و از به عبارتي در آغاز دقت ويژه اي از سوي ايرانيان را به خويش جلب كرد.
ورساچه كريستال نوير عطري گرم و تلخ ميباشد كه با تلفيق عطر نارگيل و فلفل سياه به يار گل ياسمن، فضاي مرموز و قانوني به وجود مي‌آورد و از اين روست كه بيشترين كاربرد آن براي مجالس شبانه قانوني و سنگين ميباشد.
رايحه كريستال نوير دوست داستني خانم هاي شيك پوش و متشخص ميباشد كه معدل مشقت هواداران آن ميان 30 تا 40 سال هست. با اعتنا به مانگاري بسيار بالا و پخش بوي قابل پذيرش، اين ادكلن هم تحت عنوان يكي‌از 15 بو دوست داستني در جامعه ادكلن هاي زنانه شناخته مي‌شود.
غلظت اين رايحه ادو پرفيوم بوده و مجموعه بويايي آن هم گلي شرقي مي‌باشد. و البته نت هاي تشكيل دهنده ورساچه كريستال نوير:
نت اول اين ادكلن تشكيل‌شده از بو هاي هل، زنجبيل و فلفل ميباشد كه در حين اسپري كردن رايحه، به مشام مي‌رسد.
نت مياني تلفيقي از بو هاي روناسيان، گل پرتقال آفريقايي، گل صد توماني و نارگيل ميباشد خلاق فضايي امروزي براي شنوندگان ميباشد.
مشگ، چوب دمپايي و عنبر سائل هم نت اساس و مانگار اين رايحه مي باشند كه محصولي قانوني و دور از شوخي از اين ادكلن مي‌سازند.
براي داده ها اضافه و خريد جنس به برگه VERSACE CRYSTAL NOIR رجوع‌نماييد.
4 – YVES SAINT LAURENT BLACK OPIUM
ادكلن زنانه YVES SAINT LAURENT BLACK OPIUMرايحه  زنانه ايو سن لورن بلك اوپيوم پديد آورنده گرماي شيرين و دوست داشتني وانيل تحت عنوان جديت و تلخي قهوه براي شماست. در سال 2014 عطاران چيره بدور هم توده شدند و YVES SAINT LAURENT BLACK OPIUM را آفريدند. عطري زمستاني، متانت بخش، ملايم و دور از شوخي براي خانم هاي محترم و قانوني پسند!
نگاه كردن بدين بو، در لحظه نخستين به شما وعده يك عطر دوست داشتني را مي دهد و اين احساس را خواهيد فهميد كه كه يك فضاي دلنشين و آهسته، بهمراه توان و اصالت چشم به راه شماست تا آن را صدا بزنيد…
ايو سن لورن بلك اوپيوم هم يكي‌از 15 بو زنانه پيروز جهان به حساب مي‌آيد كه عمده هوا داران آن خانم هايي مي باشند كه از رايحه هاي تند و بي باك، هجران مي‌نمايند و گاها موجب سردرد آنان ميگردد؛ فارغ از شك وترديد شايسته ترين گزينش براي آن‌ها ايو سن لورن بلك اوپيوم ميباشد.
90 ميل حجم بطري اين ادكلن زنانه ميباشد و درخصوص ماندگاري آن هم كه بي ترديد براي شما اهميت دارااست مي بايست بيان‌كنم تحت عنوان يك كدام از ادكلن هاي به ياد ماندني و كيفيت خوب ميان 15 رايحه زنانه شناخته مي‌گردد.
نت هاي تشكيل دهنده ايو سن لورن بلك اوپيوم كدامند؟
نت نخستين: گلابي، شكوفه پرتقال و فلفل صورتي، فضاي اول رايحه را براي شما اخلاق مي‌كنند.
نت مياني: تلخي قهوه به يار نرمي ياس، مرحله دوم بو پراكني اين بو دوست داستني ميباشد.
نت شالوده: سدر به يار نعناي هندي و اما وانيل، استوار ترين بو هاي اين شرقي وانيلي محسوب ميشوند.
براي داده ها بيش تر و خريد جنس به كاغذ YVES SAINT LAURENT BLACK OPIUM مراجعه‌نماييد.
3 – بو DIOR J’ADORE ارجينال
رايحه DIOR J’ADORE زنانهخب دوره آن رسيده كه به سراغ يكي لاكچري ترين و سلطنتي ترين رايحه هاي عالم برويم كه افتخاري براي مارك توانا ديور بوده ميباشد!
ديور جادور يا اين كه ژادور اسم اين رايحه فوق العاده ميباشد كه در سال 1999 ديده به دنياي رايحه زنانه گشود و با داخل شدن آن بدين بازار، از به عبارتي در آغاز تحت عنوان رقيبي خطرناك براي بو هاي غالب ديگر به اكانت آمد.
نخست از ظواهر آن آغاز كنيم كه او‌لين وجه منحصر بودن و مانگار بودن در ذهن را براي مخاطبان خويش به يار و همدم داشت! بطري شيشه اي بسيار خوش سيما، الهام گرفته گرديده از خمره سفالي كه در يونان باستان استعمال ميشد؛ رنگ طلايي ديده نواز و اما قوس زيباي آن منجر شدند كه همگي پيشنياز هاي لازم براي جذب خانم هاي لاكچري پسند در آن انباشته شده باشد.
DIOR J’ADORE عطري معتدل ميباشد كه در 4 فصل سال قابل به كارگيري ميباشد؛ عطر اين رايحه شيرين بوده و توان پخش و همينطور ماندگاري آن نمونه زدني ميباشد.
اين رايحه زنانه جز مجموعه بويايي گلي ميوه اي با غلظت ادوپرفيوم هست كه نت هاي تشكيل دهنده آن عبارتند از:
نت اول: مگولينا، گلابي، پرتقال ماندارين، ترنج هلو و طالبي تركيبي اعجاب انگيز و فوق العاده در اسپري نخستين خلق و خوي مي نمايند.
نت مياني: اركيده، بنفشه، گل ياس، گل برف، رز، گل مريم، آلو و فريزيا، مخلوط شيرين و نشاط آوري ميباشند كه در نت مياني اجراي نقش ميكنند.
نت آخري: توت سياه، وانيل، مشك و سدر هم بو هاي شالوده و آخري اين ادكلن چيره زنانه مي‌باشند.
براي داده ها بيش تر و خريد كالا به ورقه DIOR J’ADORE رجوع نماييد.
2 – رايحه زنانه CAROLINA HERRERA GOOD GIRL
ادكلن زنانه CAROLINA HERRERA GOOD GIRLكارولينا هررا گود گرل به نترسي يكي‌از جالب ترين، قوي ترين و لبريز جنجال ترين بو هاي زنانه در دنياست.
يك رايحه زنانه بسيار قشنگ و دوست داشتني همينطور يگانه و ديدني، محصولي ميباشد كه از تلفيق متانت و خشونت به وجود آمده ميباشد. كارولينا گود گرل فضايي پر‌نور و بدون‌نور براي شما به ارمغان مي‌آورد كه الهام گرفته گرديده از يك زن قشنگ روي و مرموز ميباشد.
معرفي رايحه هاي زنانه اي كه شيشه جدابي دارا‌هستند!توانمند بودن بزرگترين فيض اي ميباشد كه طراحان اين ادكلن زنانه، بدنبال آن بوده اند. اين اقتدار و جذابيت و هم‌زمان ساخت فضايي دلنشين، با عطر هاي گل شيرين و تلفيق آن با ظلمات دانه هاي تونكا و كاكائو ميباشد.
هم اكنون كه به اندازه كافي درمورد فضاسازي اين كارولينا هررا گود گرل سخن كرديم، دوره آن رسيده كه مقداري هم راجب عطر ها و طبع آن، همينطور ظواهر در لحاظ گرفته گرديده براي اين بو بگوييم:
Good girl عطري معتدل از حيث طبع ميباشد كه راحيه موفق آن هم همان گونه كه پيشتر گفتيم، شيرين ميباشد و براي آن تيم بويايي شرقي گلي در لحاظ گرفته مي‌گردد.
هرچه از خصوصيت هاي مثبت اين رايحه بگوييم معدود گفتيم! زيرا حقيقتا يكي برنده ترين زنانه هاي عالم در طور مورخ ميباشد.
شيشه رايحه زنانه كارولينا يك كفش پاشنه بلند ميباشد كه تلفيق سورمه اي و طلايي صورت ديدني آن را به وجود آوره ميباشد. به گفته طراحان اين ادكلن، ايده گودگرل از كفش سيندرلا گرفته شده‌است.
تحت عنوان پاياني خصوصيت اين رايحه مي‌خواهم شمارا با پخش عطر و ماندگاري اعجاب انگيز آن آشنا كنم كه‌اين مورد ها نشان مي دهد كارولينا با صرف انرژي بسيار زياد ادكلني تمامي چيز تمام به بازار ارائه نموده است كه حق آن حضور در 5 بو چيره دنياست.
نت اول: قهوه و بادام
نت مياني: گل مريم و گل ياس رازقي
نت آخري: دانه تونكا و كاكائو
براي داده ها اضافه و خريد جنس به ورقه ادكلن كفش پاشنه بلند رجوع كنيد.
1 – بو زنانه JENNIFER LOPEZ STILL
رايحه زنانه JENNIFER LOPEZ STILLتحت عنوان 15 امين و آخري بو زنانه، قصد دارم Jennifer lopez still را خدمتتان معرفي كنم. عطري كه اسم جنيفر لوپر را با خويش يدك بكشد، ديگر نيازي به هيچ تبليغ ندارد! اكنون فكر كنيد اين بو ظواهر بدين زيبايي داشته باشد، مزه و طعم اي بسيار لبريز تازگي و شاداب را به‌دنبال آورد، ماندگاري آن هم خوب باشد و اما با بها شگفت انگيزي هم روانه بازار گرديده باشد!!!
تمامي آن چيزي كه يك رايحه غالب چهت نيل به فروش فوق العاده و برد نياز دارااست، جنيفر لوپز استيل يكجا توده نموده است. اين بو زنانه عطر اي نسبتا شيرين داشته كه با به كارگيري از گل هاي گوناگون وظيفه خويش را شاداب كردن مستمع عطر دانسته.
تلخي مرموزي از رايچه چاي، به همپا تندي فلفل و اقتدار نمايي چوب كفش تابستاني هم ادويه فعاليت شده‌است تا يك بو چهار فصل دوست داشتني به وجود آيد و سهم بزرگي از بازار را متاع خويش نمايد.
جنيفر لوپز استيل در حالتي كه چه در سال 2003 پباده سازي و ساخت شده‌است البته ظاهري بسيار ماهر و دلنشين دارااست كه از بو هاي خوش دست هم به حساب مي‌آيد.
شيشه اي گرد با درب روشن و گره اي، في مابين شيشه هك شدن اسم still و تحت آن تايپوگرافي جنيفر لوپز فضاي مينيمال و شيك اين بو را به وجود آورده ميباشد. شايد برايتان جذاب باشد كه نشانه اين ادكلن زني پاكدامن و تازگي ميباشد! براي خانم هايي كه پيرو يك بو چهار فصل و معدود هزينه براي مصارف روزمره مي باشند و ولي به كيفيت آن هم اهميت ويژه اي مي‌دهند، جنيفر لوپز استيل يكي‌از شايسته ترين تعيين هاي مو جود بين رايحه هاي زنانه ميباشد.
عطر هايي كه دور و اطراف سازي اين بو را در سه مرحله براي شما انجام مي‌دهند:
نت اول: چاي، سيب، فلفل سپيد، برنج، نارنگي و سيب
نت مياني: فصل بهار نارنج، گل پيچ امين الدوله، گل ياسمن، گل رز  و گل سوسن وحشي
نت نهايي: چوب كفش تابستاني، گل ذنبق، مشك و عنبر
براي داده ها طولاني تر و خريد جنس به ورقه Jennifer lopez still رجوع كنيد.
خسسسسسسته نباشيد اميدوارم اين ويترين براي شما جذابيت لازم را داشته باشد و توانسته باشيد رايحه دوستداشتني خويش را در ميان اين 15 ادكلن چيره بيابيد.
خريد با اينترنت رايحه زنانه اصلخريد با اينترنت بو زنانه اصل و ارجينال مهم‌ترين امكاني ميباشد كه دكان اليسا با تضمين و اطمينان خيال و خاطر به مشتريان خويش نثار ميكند و ارجينال بودن پهناور ترين وجه تمايز ادكلن هاي اين مغازه ميباشد.
زيرا عطرهاي تقلبي سبب ساز هدر رفت پول شما و مهمتر از آن براي تن درستي شما مضر مي باشد همينطور استعمال مكرر از اين رايحه ها مي‌تواند تاثيرات جبران ناپذيري بر روي پوست و سيستم تنفسي شما داشته باشد.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۷:۵۸ توسط:عليپور موضوع:

رايحه «شنل نامبر فايو» با بويي معمولي

عطر زنانه خوشبو

رايحه «شنل نامبر فايو» با بويي معمولي، شيرين و به ياد ماندني ازجمله عطرهاي گلي-ميوه‌اي ميباشد كه با عطر‌ي دلپذير ليمو، ترنج، يلانگ يلانگ و بهارنارنج مقدمه ميشود. شايد به‌خيال و خاطر بو‌ي فصل بهار‌نارنج در بو «شنل نامبر فايو» ميباشد كه «مرلين مونرو» در يك كدام از گفتگو‌هايش گفته بود كه شب‌ها قبلي از خواب از آن استعمال مي كند تا خوابي آهسته داشته باشد. عطر‌ي مياني اين رايحه بهاري و تابستاني بو گل سوسن، گل ياس، گل رز و ريشه‌ي زنبق رنگ زرد ميباشد و بعداز آن بو‌ي خوش بو با بوي مسحوركننده عنبر، چوب كفش تابستاني، مشك، چرم، وانيل، نعناع هندي، خس خس و گل سنگ به يادماندني مي شود. ديدني ميباشد بدانيد كه تاكنون اشخاص مشهوري زيرا «مرلين مونرو»، «كاترين دنور»، «نيكول كيدمن»، «ژيسل بوندچن»، «لي لي رز دپ» (دختر جاني دپ) و «كايرا نايتلي» صورت‌ي تبليغاتي اين رايحه دوست داستني بوده‌اند كه در فهرست شش رايحه دوستداشتني فرانسوي رده ابتدا را داراست.
۲. Shalimar EDP؛ مسافري از هند
اردمي
ميان برندهاي دوست داستني عطرهاي زنانه، شركت فرانسوي «گرلن» به‌خيال پباده سازي عطرهاي «نيش» مختص و منحصربه‌فردش يكي محبوبترين‌هاست. «Shalimar EDP» كه اكنون بيشتراز يك قرن از سال توليدش مي‌گذرد عطري دارنده مورخ و امضاست. در صورتي بناي «تاج محل» را ميشناسيد و با اسم «فرمان روا عالم» و معشوقه‌ي محبوبش آشنا مي‌باشيد پس بهتر ميباشد بدانيد كه «شاليمار» عطري ميباشد كه او‌لين توشه به‌طور منحصر به فرد براي همسر اهل ايران‌تبار «سلطان دنيا» يعني «ارجمند بانو» پباده سازي و ساخت شد و نامش را از «شاليمار» گلشن دوست داستني «ارجمند بانو» گرفته ميباشد. اگرچه بعد ها حدود ۱۸ ورژن از اين رايحه به بازار آمد البته اسم «شاليمار» با «تاج ‌محل» و ملكه‌ي اهل ايران‌تبار امپراطوري هند پيوند خورده ميباشد. «شاليمار» با بو‌اي شرقي، شيرين، گرم و ماندگاري زياد‌اش، رايحه مطلوب روزهاي سرد فصل‌زمستان ميباشد. عطر‌ي ابتدايي رايحه، تركيبي از مركباتي مثل ترنج، نارنج، ليمو و نارنگي به همپا سدر ميباشد. بعد از آن بوي خوش نعناع هندي، زنبق، رز، ياس و خس‌خس به مشام ميرسد و در غايت اين عطر‌ي پودري وانيل، چرم، دانه‌ي لوبيا تونكا، مشك، چوب‌دمپايي، دود و اوپوپوناكس ميباشد كه عطري كلاسيك، پيچيده و در عين‌هم اكنون شيك و امروزي را در گوشه و كنار مي‌پراكند.
۳. Chanel Coco Mademoisell؛ يك فرانسوي اصيل


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۱:۰۳ توسط:عليپور موضوع:

به چه شكل ماندگاري بوي بو را زيادتر كنيم؟

به چه شكل ماندگاري بوي بو را زيادتر كنيم؟

عطر زنانه خوشبو
چه‌گونه ماندگاري بوي رايحه را زيادتر كنيم شما عطر عالي آيتم نظرخود را در قيمتي مطلوب پيدا نموده ايد ، البته هر دوره كه از آن استعمال ميكنيد، به زودي و در پهنا يك سري ساعت بوي آن از في مابين مي‌رود. چرا اين رخداد ميفتد؟خبر‌ها،سرگرمي,آشپزي,مد,روانشناسي,وب شما بو عالي آيتم نظرخود را در قيمتي مطلوب پيدا نموده ايد، البته هر عصر كه از آن استعمال ميكنيد، به زودي و در پهنا يك‌سري ساعت بوي آن از في مابين مي‌رود. چرا اين واقعه مي‌ افتد؟ شيوه هاي را بياموزيد تا به شما اطمينان بدهد كه بوي عطرتان در سرتاسر شب يا اين كه روز توانا و خوب باقي ميماند.
محافظت پوست سلامت و ارتقاء بوي رايحه
 1- - پوست سلامت سر استعمال غالب از توليدات آرايشي و زيبايي ميباشد.نخست مطمئن بشويد كه پوست شما پيش از استعمال از بو تماما شسته و پاك ميباشد.
2- دقت نماييد كه چه دسته مواد بهداشتي پوست و تن سبب مي‌گردد كه تن شما بوي تندي داشته باشد. در شرايطي كه از رايحه براي اين منظوراستفاده مي كنيد كه بوي تن شمارا بپوشاند، اين رايحه وعطر به برهه زماني طولاني نمي‌ماند و سرنوشت بوي تن شما بر بو غلبه مينمايد
3- - در شرايطي كه بوي تن شما به شكلي ميباشد كه اثر رايحه را از ميان ميبرد، پيشين از به فعاليت بردن رايحه از توليد ها بهداشتي و آرايشي مطلوب استعمال فرماييد.
4- اعتنا فرمائيد كه رايحه را در جايي كه ماده بوبر يا اين كه ضد تعريق به كارگيري نموده ايد، به فعاليت نبريد. بوبرهايي با عطر ملايم بوي بو شمارا نمي‌پوشاند، بلكه آن را ارتقا مي دهند. بوبرها هر مدل بوي عرق را از في مابين مي برند و سبب ميگردند كه عطر رايحه به نيكي تن شمارا خوشبو نمايد.
5- - پيشين از به كارگيري از بو مطمئن گرديد كه خراش و جراحت روبازي بر روي پوست خويش نداريد، چون مخلوط رايحه با مايعات تن سبب ساخت بوي نامطبوع مي‌گردد.
ساخت رطوبت براي طولاني تركردن عصر رايحه
1- - عطرها در فضا مرطوب ماندگاري بيشتري دارا‌هستند. پيشين از استعمال از بو، نخست شرايط پوست خويش را چك نمائيد؛ آيا پوسته پوسته و كم آب ميباشد يا اين كه مرطوب و سالم ميباشد.
2- - در‌صورتي‌كه پوست شما كم آب ميباشد، از يك كرم مرطوب كننده به كارگيري فرماييد تا به توليد رطوبت و نرمي‌پوست شما ياري دهد. اعتنا داشته باشيد كه كرمي‌تعيين فرماييد كه شبيه بوي رايحه شما باشد.

اردمي
3- - پيش از به كار گيري از رايحه، اذن بدهيد تا كرم قابل انعطاف كننده به خير و خوبي به وسيله پوستتان جذب بشود.
4- - مطمئن بشويد كه قسمتهاي حساس بدنتان مرطوب شده‌است. مطرح ترين قسمت هاي تن براي پاشيدن رايحه مچ، گردن و پشت زانوي شما ميباشد.
5- - رايحه را بر روي تن خويش بپاشيد و اطمينان نتيجه ها فرماييد كه در قسمتهاي اصلي قرار گرفته ميباشد تا ماندگاري بيشتري داشته باشد.
6- يادتان باشد كه بو را پيش از پوشيدن جامه به خويش بزنيد. اگرچه ممكن قسمتهاي اصلي كه يادآور شديم با جامه پوشيده شود، البته وقتي‌كه بو را مستقيما به روي پوست خويش بزنيد، بو ماندگاري بيشتري نسبت به هنگامي كه به روي خرقه خويش بزنيد، خواهد داشت.
7- - در صورتي‌كه پوستي داريد كه بعد از زدن كرم مرطوب كننده، كم آب باقي مي ماند؛ بايستي بو را در زمان روز و شب در نقاط گوناگون تن تكرار فرماييد؛ چون پوست كم آب بو را مي‌مكد و بو آن را زودتر از في مابين مي برد.
8- طبيعتا بوهاي تند بيش تر از بوهاي ملايم ماندگاري دارا‌هستند. پس در تعيين بو خويش اعتنا نمائيد.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۳۸:۲۶ توسط:عليپور موضوع:

شايسته ترين بو با بو زنانه

عطر زنانه خوشبو
معرفي شايسته ترين عطرهاي سال 2018سالانه، بنياد رايحه در ايالت متحده ايالات متحده براي راي دادن به شايسته ترين رايحه هاي معرفي گرديده سال در قضيه پباده سازي بسته بندي و عطر رايحه يك گرد هم آيي يا اين كه به نوعي فرش قرمز‌رنگ تشكيل مي‌دهد. جشن و پايكوبي سال 2018 در شهر نيويورك برگزار شويد كه در آن مشاهير بزرگي همانند نائومي كمپبل و جين كراكوفسكي به روي فرش قرمز‌رنگ آن گام زدند. مبلغ 5000 دلار براي محل ورود هر نفر به‌اين جشن و پاي كوبي در حيث گرفته گرديده بود و اين زمينه يك امتياز براي اشخاص پر اسم و رسم و ثروتمندان براي كمپاني درين مراسم به حساب مي‌آيد. همينطور درين مراسم قابليت و امكان خريد رايحه با درصد تخفيف فوق العاده آماده گرديده بود.

شايسته ترين بو با بو زنانه

گوچي بلوم كه به وسيله عطرساز مشهور آلبرتو موريلاس ساخته و معرفي شده‌است پاداش شايسته ترين عطر رايحه زنانه را اخذ كرد. اين رايحه با بو گل هاي سپيد در حوالي عطر گلبرگ هاي گل رز ادغام شده‌است كه براي او‌لين توشه در عطرسازي چنين تركيبي به عمل گرفته ميشود.
جوانه ياس و مشك شيريني نسبتا تندي به‌اين رايحه بيش تر ميكنند كه باعث پراكندگي قابل پذيرش اين رايحه براي شما خواهد بود.
شايسته ترين بو با بسته بندي زنانه
اردمي
كارولينا هررا گود گرل پيروز اجرو پاداش شايسته ترين بسته بندي بو در مقام زنان شد. بو گود گرل از مخلوط بو گل هاي شرقي ميباشد. عطري دلخواه و متناسب با احساسات زنانه با تركيبي جادويي از گل هاي سپيد به ياروهمدم وانيل و دارچين كه عطر اي بسيار دلنشين را به وجود آورده ميباشد. شعار تبليغاتي اين بو خوب ميباشد كه بد باشيم ميباشد.

9. علاقه و كينه توزي

ادكلن لاليك مردانه به نحوي مشتريان و مخاطبينش را به دو مجموعه تقسيم نموده، نوع اوليه افرادي كه شيفته و خل وچل اين بو مي‌باشند و گونه دوم اشخاصي كه اصلا آن را دلنشين نمي دانند، چنانچه چه تعداد اشخاص مدل اوليه بسيار طولاني تر خيس از مجموعه دوم است البته طبق حيث سنجي هاي متعدد ادكلن لاليك مشكي به طوري ميباشد كه يا اين كه عاشقش مي‌شويد يا اين كه از آن تنفر پيدا خواهيد كرد.

 

10. هر چه سردتر ماندگاري بيش تر

ادكلن لاليك مشكي دارنده ماندگاري بسيار بالا و پخش بويي مطلوب ميباشد. هنگامي كه ادكلن لاليك را در هواي گرم گزينه استعمال قرار دهيد ماندگاري آن چيزي حدود 7 ساعت خواهد بود ولي در هواي خنك برهه زماني دوره ماندگاري به 12 ساعت خواهد رسيد و در مجموع لاليك مشكي عطري ميباشد مطلوب فصول سرد سال.

 

 

در انتها اين مقاله و با اطلاع بي نقص از كليه نكات و زواياي ادكلن لاليك مشكي، در حالتي كه فكر‌ميكنيد اين شاهكار شركت لاليك براي استعمال شما بو قابل قبولي ميباشد، مي‌توانيد با خاطري سهل و آسان ادكلن لاليك انكر نوير يا اين كه به عبارتي لاليك مشكي را با قيمتي مطلوب، ضمانت طومار اصالت، ارسال بدون پول و 7 روزر ضمانت برگشت به طور به طور كامل اصلي و ارجينال از مغازه اينترنتي عطركده تهيه و تنظيم فرمائيد.



برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۱:۱۸ توسط:عليپور موضوع:

بو و ادكلن‌ها هيچ اثري از دسته تركيبات معطر

عطر زنانه خوشبو
روي شيشه‌ي بو و ادكلن‌ها هيچ اثري از دسته تركيبات معطر آن چشم نميشود؛ البته شناسايي خصوصيت‌هاي روغن‌هاي معطر ياري بزرگي به خريد رايحه متناسب با ذوق و سليقه شخص مي نمايد. به حيث ميرسد اين مسئله براي آنها كه هنوز نمي‌دانند چه عطري مطلوب دوستان عزيز و اطرافيانشان ميباشد، بسيار جذاب باشد. 

چه عطري براي چه فصلي مطلوب ميباشد؟ مجموعاَ اشخاصي كه عطر‌‌ي گل رز را مي‌پسندند، بسيار شيدا پيشه بوده و از شم زنانگي بالايي برخوردارند.  دربين بو‌ها بيشتراز هر چيز بو پرتقال، بهارنارنج، درخت كاج، چوب كفش تابستاني و نعناع به جهت خنك بودن، شم طراوت به به آدم منتقل مي‌نمايند و براي فصل‌تابستان سفارش ميشود. درپي خصوصيت‌هاي عطر‌هاي مختلفي كه در رايحه و ادوكلنها به كار گيري مي گردند را براي شما تشريح خوا هيم كرد.
رز: مجموعاَ اشخاصي كه‌اين بو را مي‌پسندند، بسيار دلداده پيشه بوده و از احساس زنانگي بالايي برخوردارند. زنبق: عطر‌اي جادو كننده كه علامت پاكدامني و حجاب ميباشد. اشخاصي كه عطر‌ي زنبق را مي‌پسندند، كساني با جرأتي محسوب مي شوند. ياسمن: بوي ياسمن مطلوب اشخاصي ميباشد كه از خود‌با‌وري بالا برخوردارند و اما بر عكس عشق‌مندان به «رز» كه اضافه قصد به احساسات زنانه را از خويش نشان مي دهند، هوا داران عطر ياسمن تمايلات مردانه دارا هستند و اين را از طرز‌ي آرايش و پيرايش موي، جامه پوشيدن و شيوه گفتارشان مي‌قدرت فهميد. حتم داشته باشيد اضافه انسان‌هاي با عزم عطري با بو ياسمن را گزينش ميكنند. ميخك: بويي تند و تيز دارااست؛ مثل چاشني و جزو عطر‌هاي «spicg» شمرده مي شود. ريحان: بوي گرم داراست و به ياداوري خاطرات امداد مي‌نمايد و منجر هماهنگي في مابين روح و جسم مي شود، به همين استدلال صلح و دوستي و وقار را به ارمغان مياورد. چوب دمپايي: بو شيرين دارااست و گزينه اعتنا آقايان ميباشد و منجر تعادل في مابين روح و جسم مي گردد و به در اختيار گرفتن هيجانات دروني نيز ياري ميكند. نعناع: بوي خنك و خيس و جديد‌ي نعناع منجر جلاي مغز ميگردد. بسيار پرطراوت براي بشر‌هاي عصبي و گرمايي ميباشد. براي بشر‌هايي كه حواس پرت مي باشند جزو شايسته ترين داروهاي «آروماتراپي» به حساب مي‌آيد. مليساي هندي: عطري بسيار خنك كه بو ليمو نيز در آن استشمام ميگردد. به معالجه اختلالات عصبي ياري مينمايد و از تنش و افسردگي مي‌كاهد. مليساي هندي عطري خنك در فصل‌تابستان به ويژه براي آنهايي ميباشد كه رانندگي مينمايند يا اين كه پشت ميز مي‌نشينند. مشك: عطر‌اي كه اضافه در ادكلن‌ها يافت ميگردد و شم اعتماد‌به‌نفس را تقويت مي نمايد. كندر: بويي گرم و شيرين دارااست و نقش فراواني در آهسته سازي مغز ايفا ميكند. كندر شايسته ترين عطر‌اي ميباشد كه در حين مراقبه و مديتيشن توصيه مي شود.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۳:۴۷ توسط:عليپور موضوع:

بدون شك از بوي گس سيداكتيو خوشتان خواهد آمد

عطر زنانه خوشبو
درصورتي كه از هوا داران بوي چوب‌هاي معطر و تلفيق آن با وانيل باشيد، بدون شك از بوي گس سيداكتيو خوشتان خواهد آمد. اين بو زنانه كه در سال ۲۰۱۰ به بازار معرفي شد از آن بو‌هايي ميباشد كه خانم‌هاي باوقار و آهسته دوست دارا‌هستند. علاوه بر بوي چوب و وانيل، بوي شكوفه‌هاي پرتقال، گلابي و گل ياس هم در‌اين بو به مشام مي رسد.
ادغام اين بو‌ها در كنار يكديگر، عطري كلاسيك و شيك ساخته كه براي به كار گيري در دور و اطراف فعاليت مطلوب ميباشد. وجود بو وانيل در ايجاد گس سيداكتيو سبب ماندگاري رايحه در حين روز مي شود. بسته‌بندي و بطري شيشه‌اي اين رايحه هم كلاسيك و زيباست و براي كادو دادن هم آيتم خير به شمار مي‌رود.
اكنون كه از خير‌هاي اين بو پرفروش گفتيم، بد وجود ندارد بدين نكته هم اشاره كنيم كه گزينش اين رايحه زنانه به معناي گزينش عطري مختص و ويژه وجود ندارد. يعني در شرايطي كه دوست داريد كه عطرتان، عطر‌اي ويژه داشته باشد، نبايدبه سراغ گس سيداكتيو برويد زيرا بوي يكنواختي دارااست كه عليرغم ماندگاري به مرور دوره بعداز يك‌سري ساعت از اسپري كردن آن روي تن و خرقه، بوي گل در آن پيروز مي گردد و ديگر بو‌اي جديد و شاداب از خويش به جاي نخواهد گذاشت.
۲. لانكوم ميراكِل(Lancome Miracle)؛ خوشبو و با كيفيت

در‌صورتي‌كه اهل مُد و برندهاي گوناگون باشيد مسلما اسم لانكوم را شنيده‌ايد. اين مارك داراي اسم و رسم با توليدات كيفيت خوب و يگانه خويش، مدام در دنياي مُد و زيبايي، كلام‌هايي براي اعلام كردن دارااست. لانكوم ميراكل هم از آن گونه عطرهاي خنكي ميباشد كه بوي معركه‌اي داراست. عطر‌هاي به كارگرفته گرديده درين بو زنانه، نُت‌هايي از بوي ميوه و گل مي باشند؛ گل ياس، پرتقال، مگنوليا، زنجبيل.
پخش بوي لانكوم ميراكل بسيار زياد ميباشد و لازم وجود ندارد اصطلاحا چند پيس از آن را بزنيد تا بويش قابل شم و استشمام شود. كارتان با يكي از دو تا پيس هم سريعا رويكرد ميفتد. (ولي براي اسپري كردن رايحه از واژه و كلمه پاف به كارگيري ميگردد كه به حيث اينجانب به اندازه پيس، حق مقاله را ادا نمي‌نمايد!) در هر اكنون، درصورتي كه در‌پي خريد عطري با پخش بوي مطلوب، ماندگاري خوب و عطر‌اي بشاش و انرژي‌بخش مي‌باشيد به سراغ لانكوم ميراكل برويد.
اما لانكوم ميراكل منتقداني هم دارا هستند. منتقداني كه معتقدند اين بو فقط بوي يك شامپوي خوش‌رايحه را مي دهد و هيچ چيز يگانه و ويژه‌اي در رابطه آن نيست. البته يادتان باشد كه‌اين بو شايد بو‌اي ويژه و مختص نداشته باشد ولي كسي را هم آزار نمي‌دهد و حتي توده متعددي دوستش دارا هستند.
۳. كلينيك هَپي،(Clinique Happy)؛بشاش و سرزنده

شيشه رايحه كلينيك هپي يادآور يك روز خنده رو تابستاني ميباشد. عطرهاي زنانه كلينيك هپي در سال ۱۹۹۷ به بازار ارائه شدند. طراحان اين مارك ميگويند كه انگيزه آن‌ها از ساخت اين مارك، ساخت بو‌هايي بوده كه شعف و طراوت را منعكس مينمايد. بوي ترنج و سيب در كنار آلو قادر است، شم گرما و هيجان را توأما منتقل نمايد. بوي گل فريزيا كه نوعي گل پيازدار با پخش بوي فوق‌العاده ميباشد در كنار رايحه گل‌هاي رز و اركيده مخلوط بي‌نظيري مي گردد.
در سطح ها ديگر بوي بو كلينيك هپي هم مي‌اقتدار، بو عنبر، مُشك وترديد و گل مگنوليا را حس كرد. كافي ميباشد يكسري پاف از اين رايحه را روي گردن يا اين كه مچ دست، اسپري فرماييد و در تمام ارتفاع روز در دفتر از بوي خوش آن لذت ببريد.
و ولي منتقدان اين بو، شيرين بودن  بو آن را نمي‌پسندند و معتقدند، اين شيريني با سپري شد ساعاتي از اسپري كردن رايحه به بويي مشابه الكل بدل مي گردد.
۴. بولگاري رز اِسِنشال (BVLGARI Rose Essentielle)؛ بو به ياد ماندني رز

كارشناسان و خانم‌هاي باسليقه زيادي، بولگاري رز اسنشال را براي راز عمل پيشنهاد مي كنند. در حالتي كه طرفدار بوي گل رز باشيد از اين مارك بولگاري خوشتان خواهد آمد. گل رز، شكوه خاصي دارااست. نكته جذاب اعتنا در رابطه اين بو زنانه، تلفيق بو‌هاي قانوني و غير قانوني آن ميباشد. بوي گل صدتوماني در كنار رز و گل ابريشم، عطر بسيار خوشايندي توليد مي نمايد. اين بو به يادماندني ميباشد و چنانچه صبح در منزل از آن به كارگيري فرماييد تا آخر روز كاري همراهتان خواهد بود.
در صورتي‌كه طرفدار بويي تند و به ياد ماندني نيستيد، به سراغ اين جور از رايحه زنانه بولگاري نرويد زيرا مشتريان حساس به بوي تند از اين بو چنين شكايت‌اي دارا‌هستند؛ بوي تند و تيز نخستين بو كه در او‌لين پاف شم مي‌گردد در تمام ارتفاع روز روي جامه و تن باقي ميماند. پس در صورتي‌كه ريه‌هاي حساسي داريد يا اين كه كلا از بوي تند و تيزي كه دائما ملازمت‌تان مي كند، لذت نمي‌بريد بهتر ميباشد به سراغ بولگاري رز اسنشال نرويد.
۵. پيور وايت لينن لايت بريز استي لادر (Pure White Linen Light Breeze by Estee Lauder) 

استي‌ لادر هم از آن برندهاي سابق و معتبري ميباشد كه فرآورده بد دست مشتري نمي‌دهد. هر چندين اين پاراگراف بيش تر به بازاريابي فروشندگان سنتي بازارهاي سابق مشابه بود ولي پذيرش فرمائيد كه مارك داراي اعتبار استي‌ لادر با آن تمامي سوابق، مدام توليد ها رتبه‌ يك كدام از را به مشتريان نثار نموده است.
بوي اين بو هم تلفيق گل و ميوه ميباشد. يكي‌از سازندگان اين رايحه، تعريف جالبي از بوي پيور وايت… مطرح نموده است: «پيور وايت لينن لايت بريز، عطري ميباشد با درحال حاضر و هواي يك روز آفتاي در كنار سواحل درياي شمال». همين تمجيد كافي ميباشد تا به اندازه كافي براي بوييدن اين بو كنجكاو گرديد، اين‌طور وجود ندارد؟ چوب و گل‌هاي رز در كنار مزه عسل، ميوه كامكوآت (نوعي از مركبات خوش‌رايحه) و گل‌هاي سپيد رنگ منجر گرديده تا عطر‌اي بشاش، زنانه و با وقاري جوانانه ساخت شود.
اما استي‌لادر هم مثل هر رايحه ديگري منتقداني داراست كه براي تعيين بهتر مي بايست به صحبت‌هاي آن‌ها هم گوش اعطا كرد. منتقدان استي ميگويند، اين رايحه عطر‌اي نو و زنده داراست البته خير مانند بويي از دشتي آكنده‌از گل‌هاي خيس و نو بلكه مشابه بوي خوب قابل انعطاف‌كننده‌اي كه از ملحفه‌هاي شسته‌گرديده روي بند به مشام ميرسد.
۶. اسپري اليزابت آردن تي سِنت (Elizabeth Arden Green Tea Scent Spray)


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۵۷ توسط:عليپور موضوع:

عطرها از پاراگراف عشق

عطر زنانه خوشبو
عطرها از پاراگراف عشق مندي هاي بخش اعظمي از اشخاص متعدد دولت ها مدرن مي باشند. اما از ديرباز مردمان كشورهاي متعدد براي بوي خوش و بو خوب قيمت قائل بوده اند و براي خوش عطر بودن عملكرد مي‌كردند. امروزه به واسطه‌ي بو و ادكلن هاي متفاوت دست يابي بدين مهم شل خيس امكانپذير ميباشد. اهميت داشتن رايحه مطلوب بر كسي پوشيده وجود ندارد و براي گزينش و استعمال‌ي رايحه مطلوب نكات اكثري موجود است كه به شما ياري مي كند رايحه يا اين كه ادكلني مطلوب گزينش فرماييد كه با استعمال‌ي آن هم خويش شما و هم دور و بري ها بوي خير را اشتشمام كرده و سبب ساز آزار نشود. در‌اين در بين خانم ها براي تعيين بو مطلوب خويش با گونه هاي برندها روبه رو مي‌باشند كه به جهت تنوع زياد آن‌ها قابليت تعيين هاي متفاوتي موجود است. به عنوان مثال برندهايي همچون بو لاليك يا اين كه بو شانل , رايحه جادور و … از برندهاي مشهور و پرطرفداري مي‌باشند كه عطرهاي زنانه‌ي فوق العاده‌اي را روانه‌ي بازار كرده اند.


عيب گيري جادوگري عمل سادگي ميباشد. خوشم ميايد. ازش متنفرم بي آلايش. نوپا ميتواند اين فعاليت را انجام دهد. البته ما انتظار نداريم كه كودكي استدلالي پيرامون ترجيحات خويش توليد نمايد. انتقاد هنري متعدد از بيان ذوق وسليقه فردي ميباشد.


اين بايستي يك تمرين پيچيده قضاوت باشد و براي حمايت از آن مي بايست مباني اساسي باشد. براي بي آلايش خيس كردن اين مورد ، اينجانب از تئوري ادموند برك فلدمن ، تاليف كننده كتاب انتقاد هنر عملي ، الهام گرفته ام كه اين نظر را دارد كه هر اثر هنري دارنده قيمت ذاتي ميباشد. قيمت تاريخي ، قيمت عملكردي ، قيمت زيبايي شناسي. براين اساس ، درباره با مكان و دوره موجود است. اين در چارچوب ساخت هنري مولف يگانه قرار مي‌گيرد. چيزي را برقرار مينمايد و روي گيرنده تأثير مي‌گذارد. عاقبت ، اين يك بها هنري داراست كه ميتواند ناشي از زيبايي ، احساسات ، تأثير باشد. حتي ميتواند "زشت" باشد و هنوز هم از لحاظ زيبايي شناسي بسيار گرانبها ميباشد (اينجانب در اينجا به تامل Secretions Magnifiques هستم).


در نظريه عيب گيري هنر فلدمن ، طرز بديهي و معمولي اي از چهار مرحله در فرآيند انتقاد موجود هست. اين به عبارتي چيزي ميباشد كه به حيث اينجانب يك بازنگري اساسي مي بايست ارائه دهد. هر چيزي كمتر ، تنها يك قضاوت انگيزشي ميباشد كه مبتني بر ذوق وسليقه فردي سازه شده‌است و براين اساس اهميتي ندارد كه سزاوار آن باشد.


چهار مرحله عبارتند از: توضيحات ، چك ، تعبير ، داوري. در اينجا ايده هاي وي راجع‌به عيب گيري هنري كه به هنر هاي ذهني اعمال ميگردد ، تطبيق مي دهم و آن را به عيب گيري رايحه تبديل ميكنم.


شرح:


نخستين از تمامي ، هنگام تايپ كردن يك باز‌بيني آگاهانه ، مي بايست بدانيم كه درباره‌ي چه چيزي حرف ميكنيم. معني رايحه بلك افغان تقلبي. اسم. كارگردان بو و ادكلن و ايده پرداز و آنچه پيش از اينً ساخته اند. مسئله اي كه در آن رايحه پرتاب شد. تاريخچه مارك و انگيزه اين بو مختص چه چيزي است.


آن گاه بويايي موجود است ، مواد آيتم استعمال ، ساختارها و الگوهاي آن را معين مينمايد ، و تعريف آنچه بيني به شكلي پيش ميايد كه خواننده نسبتاًً قادر است آن را حس نمايد. در وضعيت ايده آل ، عمل گزينه تجزيه و ارزيابي مي بايست هر عصر كه ممكن باشد به يك خانواده بو اي جانور (شرقي ، شپره ، گل و غيره) طبقه بندي شود.


برچسب: عطر زنانه خوشبو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۱۶:۳۶ توسط:عليپور موضوع: